  • 1. Data: 2010-08-28 22:17:15
    Temat: Plesn na deskach
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Witam

    Mam troche swiezych desek, a jak swieze to i byly mokre. Poukladne byly z
    przekladkami ale wiele to nie pomoglo bo jak teraz widze, wiele ma nalot z
    plesni i czarne plamy. Teraz to rozkaldam i susze. Nalot w miejscach gdzie
    wystepuje daje sie zdrapac szczotka druciana wiec jako jako tako to wyglada,
    mimo ze ciemne plamy pozostaja.

    Znalazlem infrmacje, ze dobrze byloby to posmarowac srodkiem zwalczajcym i
    ubijajacym plesn, np czyms takim jak Pleśniotox E.

    Pytanie jest takie, czy zamiast owego srodka moze byc impregnat do drewna -
    czyli to po czym drewno jest zielone?
    Czy bedzie to rownie skuteczne jak ten Pleśniotox, tzn czy zwalczy to co juz
    jest czy najpierw trzeba zastosowac preparat do plesni?

    Pierwsze niby zwalcza plesn, drugie zabezpiecza. Zielony impregnat mam,
    tamto musialbym kupowac dodatkowo.

    pzdr