    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Pnącze milin
    Date: Thu, 13 Aug 2015 21:03:16 +0200

    Mam kilkuletnie pnącze milin posadzone przy balkonie z zamiarem, że
    będzie rosło w kierunku południowo-zachodnim, bo tam jest najwięcej
    światła. Niestety mój milin rośnie dokładnie odwrotnie - na wschód
    (czyżby go ciągnęło do Mekki?). Przez to zarósł już pół balkonu i chyba
    go będę musiał radykalnie przyciąć. Z tego, co widzę, to jest roślina z
    gatunku mało delikatnych. W związku z planowanym w weekend spotkaniem na
    balkonie przy kufelku chętnie bym tego milina jutro trochę przyciął.
    Czy cięcie teraz, jak kwitnie mu zbytnio nie zaszkodzi?
    Jacek