    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 12 Oct 2016 02:02:02 -0700 (PDT)
    Subject: Podłoga - warstwy - i wykończenie.
    From: Rafał <n...@g...com>

    Panie, Panowie,

    mam pytanie dotyczące podłogi na gruncie.
    Mam fundament a na nim wylany chudziak.

    Mam wstawione okna na taras oraz drzwi 15 cm od chudziaka. progi wypadają na
    wysokości 15 cm od chudziaka.
    Czyli defakto mam na oko 15 cm na zrobienie podłogi.

    Czy macie pomysł jakie warstwy powinny być zrobione?

    Planowane warstwy:
    1. Chudziak
    2. Folia tytan 0,3mm
    3. Styropian 5 cm
    4. Styropian 5 cm
    5. Folia tytan 0,3mm
    6. Wylewka (beton) 5 cm

    Z czego:
    A) w styropianie w pkt 3 będą umieszczone rury 16 mm CO i CWU w otulinie. System
    będzie na rozdzielaczach
    B) Wylewka z pkt 6 będzie zbrojona kratownicą

    Pytania dodatkowe:

    1. Czy jak planuje podłogi drewniane (drewniane panele) a w łazienkach płytki i przy
    drzwiach to podłoga powinna być na rożnej wysokości, tak abym miał równą potem
    podłogę w domu? Jeśli trzeba dobra wysokości, to na podstawie czego? Mam policzyć
    wysokość kleju/płytek/paneli czy są jakieś wartości domyślne? Czy panele na wylewkę a
    pod płytki więcej kleju? Jak to ogarnąć?
    2. Czy jak mam nierówności miedzy tynkiem na ścianach a płytami styropianu które
    służą do ocieplenia podłogi (są nierówne szpary) to czy słuszne jest zasypanie tego
    piaskiem z wapnem - mam sporo materiałów które pozostały po tynkach.