  • Data: 2016-10-12 13:09:00
    Temat: Re: Podłoga - warstwy - i wykończenie.
    Od: Rafał <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam jeszcze nic nie zrobione. Mam za to od wykonawców mnóstwo sprzecznych informacji
    i szukam prawdy jak to powinno być zrobione. Taśma dylatacyjna oczywiście będzie tak
    jak pokazałeś, a na nią jeszcze folia 0,3.

    Natomiast tu gdzie taśma to na tej wysokości już tynk na ścianie mam równy.
    Chodzi mi bardziej o dziury i nierówności na pierwszych 5-10 od chudziaka.

    Bo pierwsza folia zupełnie pod styropian i na styropian na ostatnia warstwę od góry
    pod wylewką podobno ma być wywinięty, a ostatnia folia na styropian idealnie pod
    wylewkę co defakto czyni ze styka się z ta folią z dołu.