  • 1. Data: 2012-11-04 19:48:44
    Temat: Podłoga wokół kominka.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Witam
    Od dawna czytam tą grupe.
    I czytam że niektórzy palą w swoich kominkach:)
    Zakładam że te kominki stoją w miejscach reprezentacyjnych.
    Moja siostra położyła parkiet i teraz go dosusza przed pomalowaniem. I okazuje się że
    pojawiła się już pierwszy ślad od ognia.

    Pytanie do ludzi którzy faktycznie używają kominka do ogrzewania.
    Jak macie rozwiązane podłoge wokół kominka, bo nie wierze że czasami jakaś iskierka
    nie wypadnie z popielnika...

  • 2. Data: 2012-11-04 20:03:10
    Temat: Re: Podłoga wokół kominka.
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...

    >........Jak macie rozwiązane podłoge wokół kominka, bo nie wierze że
    >czasami jakaś iskierka nie wypadnie z popielnika...

    kamień, ceramika

    Bpgdan

  • 3. Data: 2012-11-04 20:39:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.11.2012 19:48, Bolko pisze:
> [...]
    > Moja siostra położyła parkiet i teraz go dosusza przed pomalowaniem.
    > I okazuje się że pojawiła się już pierwszy ślad od ognia.

    Zgodnie ze zdrowym rozsądkiem (a także przepisami) podłoga w okolicy
    kominka musi być z materiałów niepalnych.

    I tak dobrze, że nie położyła jakiegoś łatwopalnego dywanu...

    PS: zawijaj wiersze...

  • 4. Data: 2012-11-04 21:20:00
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dnia 2012-11-04, o godz. 10:48:44
    Bolko <s...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > Jak macie rozwiązane podłoge wokół kominka, bo nie wierze że czasami
    > jakaś iskierka nie wypadnie z popielnika... S

    Szyba hartowana.

    --
    Jacek Midura

  • 5. Data: 2012-11-04 23:19:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 4 Nov 2012 10:48:44 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

    > Pytanie do ludzi którzy faktycznie używają kominka do ogrzewania.
    > Jak macie rozwiązane podłoge wokół kominka, bo nie wierze że czasami jakaś iskierka
    nie wypadnie z popielnika...

    Ceramika (terakota). W wypadku Twojej siostry bym położył blachę.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 6. Data: 2012-11-05 07:18:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Bolko wrote:
> [...]
    > Jak macie rozwiązane podłoge wokół kominka, bo nie wierze że czasami
    > jakaś iskierka nie wypadnie z popielnika...

    po pierwsze przepisy...
    podłoga przy kominku powinna być wykonana z materiału niepalnego...

    po drugie są takie specjalne tace ze stali do położenia przy kominku w celu
    zabezpieczenia podłogi

  • 7. Data: 2012-11-05 10:07:45
    Od: s...@g...com

    >po drugie s� takie specjalne tace ze stali do po�o�enia przy kominku w celu
    zabezpieczenia pod�ogi

    Wychowałem się w domu gdzie są piece kaflowe. I wiem jak po kilku latach wygląda
    podłoga pod taką podłogą.

    A na terakote to już za późno. Parkiet już leży, może za pare lat jak trzeba bedzie
    go zrywać - ale na razie jest nowy.

  • 8. Data: 2012-11-05 10:17:53
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    >A na terakote to już za późno. Parkiet już leży, może za pare lat jak
    >trzeba bedzie go zrywać - ale na razie jest nowy.

    Parkiet wyciąć i wpasować kamień nieco grubszy od parkietu.

    Bogdan

  • 9. Data: 2012-11-05 10:21:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 10:07:45 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:
    > A na terakote to już za późno. Parkiet już leży, może za pare lat jak trzeba bedzie
    go zrywać - ale na razie jest nowy.

    Więc:
    http://allegro.pl/blacha-na-podloge-pod-piec-i-komin
    ek-i2757256885.html

  • 10. Data: 2012-11-05 13:22:35
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Bogdan" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Parkiet wyciąć i wpasować kamień nieco grubszy od parkietu.

    Czemu grubszy? Ja sie wlasnie zastanawiam nad takim zabiegiem, tyle, ze przy
    kominku mam ciag komunikacyjny i ludzie moga sie potykac.