  • 1. Data: 2015-03-20 18:16:55
    Temat: Pomoc wełna mineralna ocieplenie
    Od: e...@g...com

    Witam jestem studentką budownictwa, zgłaszam sie tu z drobną prośbą. Czy jacyś
    eksperci zorientowani w temacie mogliby mi udzielić informacji, ile średnio m2 wełny
    mineralnej (sam suchy materiał + łączniki metalowe) jest w stanie wykonać 3 osobowa
    brygada w 8h?
    Jest mi to potrzebne do wykonania pracy mgr i zbieram informacje z różnych źródeł
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje z góry za wszelkie odpowiedzi

  • 2. Data: 2015-03-20 19:27:46
    Temat: Re: Pomoc wełna mineralna ocieplenie
    Od: masti <g...@t...hell>

    e...@g...com wrote:

> [...]
    > Jest mi to potrzebne do wykonania pracy mgr i zbieram informacje z różnych źródeł
    > Pozdrawiam serdecznie i dziękuje z góry za wszelkie odpowiedzi

    podstaw kosztorysowania nie było?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-03-20 19:31:37
    Od: e...@g...com

    Według Normy Pro, 100m2 to czas 15,6 r-g (przeliczenie na 1 osobę), natomiast obecne
    dane podają mi że 3 osobowa brygada w 1 dzien roboczy zrobi 44m^2. Jak widać wyniki
    są diametralnie różne, więc poszukuje większej ilości danych żeby wyciągnąć z tego
    jakieś wnioski. Dziękuje za odpowiedz :)

  • 4. Data: 2015-03-20 23:23:41
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 20 marca 2015 19:31:38 UTC+1 użytkownik e...@g...com napisał:
> [...]
    wyniki są diametralnie różne, więc poszukuje większej ilości danych żeby wyciągnąć z
    tego jakieś wnioski. Dziękuje za odpowiedz :)

    Pytanie z serii ile kosztuje samochod :) Nawet nie napisalas co maja ta
    welna ocieplac - dach? Strop? Sciany? Dach moze miec wysokosc 5m, sciana
    moze byc wysoka na 2m. Wynik zalezy tez od tego ile ekipa pije w trakcie :D

    Raczej nikt Ci tu na to pytanie nie udzieli sensownej odpowiedzi :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2015-03-21 07:26:30
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > roboczy zrobi 44m^2. Jak widać wyniki są diametralnie różne, więc
    > poszukuje większej ilości danych żeby wyciągnąć z tego jakieś

    wg mnie wyniki nie są zbyt rozbiegane - zobacz jaki jest zakres prac w
    knr, w praktyce nigdy się wszystkiego nie wykonuje, weź też pod uwagę
    że "dzień pracy" na budowie nie wynosi 8h a najmniej 12

    ps odpisuj POD cytowanym tekstem

    ---
    Avast.

  • 6. Data: 2015-03-23 11:50:46
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Zależy czy dach dwupołaciowy czy wielopołaciowy lub koperowy, czy jedna
    warstwa wełny, czy wiecej, czy niskie ścinki nakolankowe czy wysokie
    (rusztowania) itp
    T.

    ps.com...