  • 1. Data: 2013-03-23 17:49:28
    Temat: Pralka indesit - czyszczenie pompki
    Od: tadektur <t...@n...pl>

    W instrukcji obsługi pralki indesit WISL 86 napisano, że aby wyczyścić
    pompkę należy obrócić przykrywkę w lewo i czyścić. Wspomniana przykrywka
    po obrocie w lewo nie daje się usunąć, a tym samym nie ma dostępu do
    pompki. Jak to zrobić?

  • 2. Data: 2013-03-23 18:09:44
    Temat: Re: Pralka indesit - czyszczenie pompki
    Od: "Jan Buda" <j...@w...pl>

    *tadektur* <t...@n...pl> typed:
> [...]
    > pompkę należy obrócić przykrywkę w lewo i czyścić. Wspomniana przykrywka
    > po obrocie w lewo nie daje się usunąć, a tym samym nie ma dostępu do

    http://www.indesit.pl/indesit/_pdf/manuals/195041871
    01_PL-UK-USA-AUS.pdf

  • 3. Data: 2013-03-23 18:18:10
    Od: "Jan Buda" <j...@w...pl>

    *Jan Buda* <j...@w...pl> typed:
    > *tadektur* <t...@n...pl> typed:
    >

    > http://www.indesit.pl/indesit/_pdf/manuals/195041871
    01_PL-UK-USA-AUS.pdf

    http://www.videotesty.pl/m/pliki/instrukcje/Instrukc
    ja-obs-ugi-do-pralki-INDESIT-WISL-105_PL_(videotesty
    .pl).pdf
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/download.php?id=360
    909