  • 1. Data: 2013-03-24 21:12:53
    Temat: Jak wkleić duże lustro?
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Witam, chcę wkleić lustro w ścianę pokrytą kafelkami.Pod lustrem
    kafelek brak. Za to ściana jest masakrycznie nierówna.Resztki po
    bruzdach, wżery po wykuciach itd. Czy należy to wyrównać, czy po prostu
    napakować odpowiednio dużo silikonu?Lustro o wymiarach 180 szer, na
    120cm wysokości
    Jaką technologię klejenia polecacie?
    - placki
    - paski
    - może tylko brzegi na styku z płytkami osilikonować i dość?
    Czy podłoże czymś zagruntować?

  • 2. Data: 2013-03-24 22:13:41
    Temat: Re: Jak wkleić duże lustro?
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 marca 2013 21:12:53 UTC+1 użytkownik Rentier napisał:
> [...]
    >
    > - placki
    >
    > - paski
    >
    > - może tylko brzegi na styku z płytkami osilikonować i dość?

    Do klejenia luster są specjalne kleje.
    Smaruje się je pasmami, rozciera i dociska ponownie.

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2013-03-25 01:36:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Rentier wrote:
    > Witam, chcę wkleić lustro w ścianę pokrytą kafelkami.Pod lustrem
    > kafelek brak. Za to ściana jest masakrycznie nierówna.Resztki po
    > bruzdach, wżery po wykuciach itd. Czy należy to wyrównać, czy po

    wyrównać zaprawą wyrównawczą, odczekać aż zwiąże i wyschnie.

    zagruntować.

    kleić klejem do luster

    Ja bym chyba zatrudnił fachowców od luster, jak rozwali to ci kupi nowe :)

  • 4. Data: 2013-03-25 17:06:29
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2013-03-25 01:36, Marek Dyjor pisze:
> [...]
    > zagruntować.
    > kleić klejem do luster
    > Ja bym chyba zatrudnił fachowców od luster, jak rozwali to ci kupi

    oK, czyli zbytnio się nie stresować nierównościami, jak widzę?

  • 5. Data: 2013-03-25 17:22:59
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    > nowe :)
    >
    > oK, czyli zbytnio się nie stresować nierównościami, jak widzę?

    Jak Ci spec powie, ze nie bedzie kleil do nierownego?
    Ja mialem klejone duuuze lustro czarnym silikonem do kartonu.

  • 6. Data: 2013-03-25 18:06:08
    Temat: Re: Jak wkleic duze lustro?
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Rentier* wdusil[a] knefle:

    >oK, czyli zbytnio się nie stresować nierównościami, jak widzę?

    Stresowac, wyrownujesz sciane i przyklejasz paski dowolnych kafelek
    w odstepach ~10cm. Przykladasz poziomice i sprawdzasz czy leza w plaszczyznie.
    Na paski nakladasz klej do luster.

    I |' |
    I |' |
    I |' |
    sciana paski+klej lustro

  • 7. Data: 2013-03-25 18:15:42
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "zil0g" <z...@m...prl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Stresowac, wyrownujesz sciane i przyklejasz paski dowolnych kafelek
    > w odstepach ~10cm. Przykladasz poziomice i sprawdzasz czy leza w

    Ale on chce miec pewnie lustro na rowno z kafelkami obok. Jak wklei kafelki
    pod lustru, to juz mu wyjdzie na wierzch.

  • 8. Data: 2013-03-25 18:17:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Rentier wrote:

    > oK, czyli zbytnio się nie stresować nierównościami, jak widzę?

    przecież napisałem że wyrównać zaprawą wyrównawczą...

  • 9. Data: 2013-03-25 20:44:58
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2013-03-25 18:15, Ghost pisze:

    > Ale on chce miec pewnie lustro na rowno z kafelkami obok. Jak wklei
    > kafelki pod lustru, to juz mu wyjdzie na wierzch.
    Właśnie tak!

  • 10. Data: 2013-03-25 21:56:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Właśnie tak!

    No wiec jesli wglebienia sa duze moze byc klopot z wypoziomowaniem lustra.