  • 1. Data: 2009-07-31 20:39:35
    Temat: Problem z wilgocia, otwor w oknie? :-/
    Od: Michał B. <g...@o...pl>

    Witajcie

    Mam lokal sklepowy z duzymi witrynami okiennymi, niestety okna sie nie
    otwieraja.
    Lokal po remoncie i malowaniu zaczal byc bardzo wilgotny, po kilkudniowej
    nieobecnosci dzisiaj zobaczylem, ze pojawil sie grzyb na scianie.
    Grzyb usuniety odpowiednimi srodkami, jednak problem pozostal.
    W czesci socjalnej lokalu mam otwor wentylacyjny i wentylator, ale musi
    przeciez skads to powietrze wplywac zeby byla cyrkulacja..
    Jedynym wyjsciem wydaje sie wyciac jakas dziure w oknie (okna pcv) i wsadzic
    tam jakas kratke? ale czy to w ogole mozliwe i stosowane gdziekolwiek
    rozwiazanie?

    A moze jakis inny sposob pochlaniania wilgoci?

    Dziekuje za porady

    Pozdrawiam

    Michal

  • 2. Data: 2009-08-01 08:03:11
    Temat: Re: Problem z wilgocia, otwor w oknie? :-/
    Od: "Adam" <k...@o...pl>

    Wykuj pod oknem otwór i zamontuj metalowa puszke wentylacyjną. Wygląda jak
    metalowe pudełko z możlwością dostosowanie do grubości ściany poprzez
    rozsunięcie elementów. Montujemy kratką od zewnątrz a otworami z przesuwną
    klapką regulującą od wewnątrz. Szkoda że się śpieszę bo wyszukałbym w necie.
    Jeśli będziesz miał kłopoty to napisz a po powrocie ci dzisiaj wyszukam

    pozdrawiam
    Adam

  • 3. Data: 2009-08-03 07:33:27
    Od: krzychut <p...@i...pl>

    On 31 Lip, 22:39, Michał B. <g...@o...pl> wrote:

    > tam jakas kratke? ale czy to w ogole mozliwe i stosowane gdziekolwiek
    > rozwiazanie?

    mozna w ramie okna zamontowac nawiewnik.

    pzdr
    krzychut
    www.czernihowka.com.pl

  • 4. Data: 2009-08-03 15:47:53
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    > A moze jakis inny sposob pochlaniania wilgoci?

    http://www.daviddarling.info/encyclopedia/D/AE_dehum
    idifier.html

    Mialem okazje pozyczyc urzadzenie tego typu, co w linku powyzej. Stosuje od
    kilku dni w piwnicy. Zbiera kilka litrow wody na dobe. Powietrze
    zdecydowanie przestalo smierdziec stechlizna.

    --
    Jan-xx