  • 1. Data: 2009-04-24 09:47:21
    Temat: Proszek koncentrat do prania - ile?
    Od: "jangr" <j...@i...pl>

    Już od dawna w handlu pojawiły się skoncentowane proszki do prania.
    Kiedyś sypaliśmy 1 szklaneczkę proszku zwykłego.
    Teraz - z rozpędu sypiemy też tyle.
    I moje pytanie: - ile proszku skoncentrowanego sypać na 1 pranie,
    żeby był ten sam efekt? Chodzi mi o opinię praktyków, a nie
    o to co napisali na paczkach.
    Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam piorących. :-)
    jangr

  • 2. Data: 2009-04-25 06:51:26
    Temat: Re: Proszek koncentrat do prania - ile?
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > I moje pytanie: - ile proszku skoncentrowanego sypać na 1 pranie,
    > żeby był ten sam efekt? Chodzi mi o opinię praktyków, a nie

    Wierz temu, co piszą na paczkach. W starych proszkach 60-70 % to były
    wypełniacze. Teraz głównie same substancje aktywne.

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'

  • 3. Data: 2009-04-27 07:40:20
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    jangr wrote:
> [...]
    > żeby był ten sam efekt? Chodzi mi o opinię praktyków, a nie
    > o to co napisali na paczkach.
    > Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam piorących. :-)

    Tak wlasnie producenci proszkow uzasadniaja gorsza jakosc (wiecej
    wypelniaczy) proszkow na rynek Polski w stosunku do teoretycznie tych
    samych proszkow na rynek zachodni. Po prostu Niemcy juz dawno nauczyli
    sie czytac instrukcje na opakowaniu proszku...

    Pozdro

    Maseł