  • 1. Data: 2009-04-22 05:57:17
    Temat: Mrówki
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    Witam,

    wyobraźcie sobie, że wracamy wczoraj do domu, a tam na blacie kuchennym
    nielegalni imigranci z zewnątrz ( mróweczki ) Nie miałbym nic przeciwko
    gdyby były dwie lub trzy ale cała ich masa przemierzała kuchnię.
    Odkurzaczem wyssałem intruzów myśląc że może przez otwarte okienko
    wlazły. Dzisiaj rano to samo! Macie jakieś sprawdzone metody na
    nielegalnych sublokatorów?
    Tadeusz

  • 2. Data: 2009-04-22 06:23:12
    Temat: Re: Mrówki
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Tadek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Odkurzaczem wyssałem intruzów myśląc że może przez otwarte okienko
    > wlazły. Dzisiaj rano to samo! Macie jakieś sprawdzone metody na

    Muchomor smażony na cukrze. Byle nie przy dzieciach. A podstawowa rzecz -
    schowac wszelkie jedzenie do szczelnych pojemników. Oczywiście w sklepach są
    środki chemiczne na mrówki.

  • 3. Data: 2009-04-22 08:17:33
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

> [...]

    > Odkurzaczem wyssałem intruzów myśląc że może przez otwarte okienko wlazły.
    > Dzisiaj rano to samo! Macie jakieś sprawdzone metody na nielegalnych

    BROS na mrowki. Dziala rewelacyjnie! Jedna mrowka zakaza
    kolejna i w ten sposob pada populacja.

  • 4. Data: 2009-04-22 17:48:23
    Od: "GB" <a...@t...pl>

    > Macie jakieś sprawdzone metody na nielegalnych sublokatorów?

    Najlepiej (o ile to możliwe) zabaw sie w detektywa i znajdź ich gniazdo. U
    mnie cholery zagnieździły sie w skrzynce na kwiaty na balkonie. Walczyłem z
    nimi ze 3 miesiące i nic nie pomagało.

    GB

  • 5. Data: 2009-04-22 20:17:41
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    GB pisze:

    > Najlepiej (o ile to możliwe) zabaw sie w detektywa i znajdź ich gniazdo. U
    > mnie cholery zagnieździły sie w skrzynce na kwiaty na balkonie. Walczyłem z
    > nimi ze 3 miesiące i nic nie pomagało.

    Żal ci było wyrzucić skrzynkę?
    --
    pozdr. Jerzy

  • 6. Data: 2009-04-22 21:08:01
    Od: "GB" <a...@t...pl>

    > Żal ci było wyrzucić skrzynkę?
    > --

    No i to zrobiłem :) ale dopiero jak poznałem ich adres zamieszkania

    GB

  • 7. Data: 2009-04-22 21:35:19
    Od: waruga <w...@o...peel>

    Dnia Wed, 22 Apr 2009 07:57:17 +0200, Tadek napisał(a):

    > Macie jakieś sprawdzone metody na
    > nielegalnych sublokatorów?

    Mieszkamy na parterze z dostępem do ogródka i był okres, że mieliśmy pełno
    takich nieproszonych gości. Pomógł raid.
    Natomiast tym razem pojawiły się nam- biedronki i to w okresie jesiennym,
    które chciały przezimować w rogu okna łazienkowego, otoczyły się jakimś
    paskudztwem kokonowo- pajęczynowym i w ogóle błeee, a po przegonieniupo
    kilku dniach znowu to samo. Zastanawiam się co je tam tak przyciągało i co
    takiego "interesującego" było w tymże rogu. Po jakimś czasie gdy trzeba
    było umyć tamto okno, o rety, w każdej szczelinie, pod uszczelką w
    zawiasach i gdzie tylko same gniazda biedronek.
    --
    waruga

  • 8. Data: 2009-04-23 10:44:41
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > wlazły. Dzisiaj rano to samo! Macie jakieś sprawdzone metody na
    > nielegalnych sublokatorów?

    Znaleźć gniazdo i wywalić. U mojej znajomej było w albumie na zdjęcia na
    półce pod sufitem w przedpokoju.

    Grzexs

  • 9. Data: 2009-04-23 12:57:41
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > Odkurzaczem wyssałem intruzów myśląc że może przez otwarte okienko wlazły.
    > Dzisiaj rano to samo! Macie jakieś sprawdzone metody na nielegalnych

    Najlepiej wysledzić którędy się dostają i im drogę zablokować
    - no chyba że normalnie drzwiami :-)
    Ja na tych nieproszonych gości stosuję taką zieloną płytke -
    nie pamiętam jak się to dokładnie nazywa. Ma to wielkość około
    10x20cm i działa dlugotrwale. Mrówki wynoszą się po kilku dniach
    i nieprędko wracają (u mnie po roku). Płytke trzeba postawić albo w
    pomieszczeniu
    gdzie się pojawiły albo gdzieś na trasie ich wędrówki (tylko nie na
    zewnątrz)

    Pzdr
    J23

  • 10. Data: 2009-04-25 09:34:24
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Tadek wrote:
    > Macie jakieś sprawdzone metody na nielegalnych sublokatorów?

    Przyklej jeden pojemniczek Faratoxu obok jednego z ich szlaków
    komunikacyjnych.

    --
    pozdr
    nalesnik