  • Data: 2018-10-23 13:07:20
    Temat: Prysznic w drewnianej łazience
    Od: "nacocito" <n...@c...to> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam pytanie o to jak wykończyć ściany w prysznicu w drewnianym domku
    letniskowym. ściany w łazience wykończone są świerkową deską na felc.
    Zależy mi na tym aby czymś skutecznie zabezpieczyć deski i wolałbym uniknąć
    kładzenia dodatkowej warstwy np. płyty kartonowo-gipsowej.

    Ze względu na wymiary i ilość CWU kabina zamknięta które raczej wyposażone
    są w deszczownice nie wchodzi w rachubę.

    Będę wdzięczny za wasze sugestie i własne doświadczenia

    Pozdr