  • 1. Data: 2010-02-25 10:26:08
    Temat: Przedwiosenne dylematy
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W ogródku z roślinami cebulowymi wiosennymi w niektórych miejscach są
    rozległe, ponad metrowej wysokości pryzmy śniegu, w innych już wyłania
    się ziemia, a z niej wystają liście krokusów, tulipanów, żonkili itp.
    Czy tam, gdzie są te zwały śniegu, rośliny nie zgniją, zanim śnieg
    stopnieje (jest cień), czy może trochę je odkopać? Czy już przycinać
    budleje?
    --
    Basia

  • 2. Data: 2010-02-25 14:09:59
    Temat: Re: Przedwiosenne dylematy
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Bbjk" <b...@q...pl> wrote in message
> [...]
    > Czy tam, gdzie są te zwały śniegu, rośliny nie zgniją, zanim śnieg
    > stopnieje (jest cień), czy może trochę je odkopać? Czy już przycinać

    Albo rozrzucić śnieg, albo zwały posypać (zaczernić) popiołem drzewnym...