  • Data: 2012-02-15 09:39:09
    Temat: Przeniesienie pieca w domku jednorodzinnym
    Od: "dziejek7" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    chcę przenieść piec jednofunkcyjny ze zbiornikiem na ciepłą wodę z jednego
    pomieszczenia do drugiego. Dom jest nowy (stan deweloperkski). Chciałbym
    żeby to przeniesienie było legalne, tzn. mieć na to oficjalny "papier", żeby
    potem nie było jakichś problemów (np. z wypłatą ubezpieczenia na wypadek
    nieszczęścia).
    Rozmawiałem z "fachowcem", który ma uprawnienia i powiedział, że da się to
    zrobić. Czy wystarczy tylko potwierdzenie od niego czy też trzeba do tego
    jeszcze wykonać zmianę w projekcie?
    Jak to rozwiązać od strony formalnej?

    Pozdrawiam
    dziejek7