    From: "ZZZ" <n...@n...spam.com>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Przycięcie i rozsadzenie jagody kamczackiej
    Date: Mon, 31 Mar 2014 08:51:11 +0200

    Witam,
    mam kilka krzaczków jagody kamczackiej (sadzone już kilka
    lat temu) ładnie rozrosłe i owocujące.
    Jest im nawet trochę jakby za gęsto.
    Dlatego zapewne przydałoby im się przycięcie. Zapewne lepiej
    by było gdybym zrobił to w lutym, ale przeoczyłem ten temat.
    Teraz pojawiają się malutkie listki.
    1.Czy teraz przycinanie nie zrobi im więcej krzywdy niż pożytku?
    2. Czy obcięte gałązki mają szansę jeszcze ukorzenić się gdyby
    je potraktować ukorzeniaczem i w jakiś mokry piasek(?) żyzną ziemię(?)
    wsadzić? Mógłbym sobie przy okazji trochę rozmnożyć tę fajną roślinkę.

    ZZ