  • 1. Data: 2010-02-27 22:30:51
    Temat: Pytanie dla kończących budowę:
    Od: "piremaag" <p...@w...pl>

    Witam,

    Proszę szczęśliwców kończących już budowy, bądź zbliżających się do tego
    momentu o podanie
    Waszych koszów budowy. Zapewne każdy prwadzi jakiś tam "dziennik" wydatków.
    Podziel proszę sumę wydatków przez powierzchnię użytkową budynku i podziel
    się tą informacją.
    Przydatatną iformacją jest oczywicście podanie nazwa projektu oraz region w
    kraju (województwo.)

    Pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2010-02-28 08:39:35
    Temat: Re: Pytanie dla kończących budowę:
    Od: fenzyyy <f...@g...com>

    On 27 Lut, 23:30, "piremaag" <p...@w...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Proszę szczęśliwców kończących już budowy, bądź zbliżających się do tego
    > momentu o podanie

    Hej . ja właśnie wykańczam dom wg projektu Turkus -100m na parterze
    + garaz w bryle.(poddasze później)
    Nie licząc działki i notariusza wydałem 220 tys zł. W tej sumie
    zawarte są :plany domu,plany,geodeta,pozwolenia i koszty przyłączy
    wody,gazu,prądu.stan surowy z więźbą i pokryciem blachodachówką oknami
    i wyłazami ,2 kominy z obróbkami,okna,drzwi zew. i brama
    garażowa,ogrodzenie,instalacje grzewcze+woda(łacznie z
    geberitami),elektryka,gaz w budynku,ocieplenie poddasza ze stelażami
    pod regipsy,tynki wewnętrzne,posadzki,kominek z rozprowadzeniem
    powietrza,docieplenie elewacji styropianem +klej i siatka.
    Rejon :pomorskie.
    pozdro.Jeg

  • 3. Data: 2010-02-28 13:59:17
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

> [...]
    > i podziel się tą informacją.
    > Przydatatną iformacją jest oczywicście podanie nazwa projektu oraz region

    Ja sie zamkne w spokojnie kwocie 3000zl za metr domu (160m parter = 480
    000)
    tyle ze mam jeszcze 160m piwnic ktore tez zamykaja sie w tym budzecie (wiec
    cena per metr spada
    dwukrotnie do 1500zl/m2 ale wiadomo - piwnic nie wykanczam jak pomieszczen
    mieszkalnych).
    Cena zawiera wszystko wraz z kuchnią (agd+meble), kupionym sprzetem do
    prowadzenia robot (od szpachelek przez wiertarki po betoniarke), robotami
    ziemnymi (kamien na droge 40 metrow), tarasem 30metrow (drewno),
    wykonczeniem schodow zewnetrznych (drewno) plus calosc wykonczenia w srodku
    (glazura, armatura, malowanie, gladzie, tapety, kominek (wklad+obudowa
    murowana). Ocieplone, otynkowane, dachówka. W cenie wszystkie projekty
    (indywidualny), przylacza, zjazd na dzialke, audyt itp acz nie zawiera
    działki oraz reszty umeblowania (jest tylko kuchnia i jedna lazienka
    umeblowana).

    Jestem juz blisko konca i pewne rzeczy zostaja do zrobienia ale sa juz
    skalkulowane, material opłacony lub policzony a roboty zaklepane - to co
    zostalo juz rozjechac sie nie rozjedzie a podany budzet obejmuje jeszcze 15
    000 rezerwy (pierwsza tura zwrotu VATu wkalkulowana i ona tworzy rezerwe). W
    arkuszu jest KAŻDA faktura i kazdy koszt bezpapierowy zwiazany z budową ;)

    Budowa od 2007 marca, nie na szybko bo tylko czesc zakredytowana.
    wojewodztwo slaskie, rejon Pszczyna-Oswiecim.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 4. Data: 2010-02-28 20:51:36
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    > ziemnymi (kamien na droge 40 metrow),

    Tak z ciekawości - o jaki kamieniu piszesz? Czyżby bruk z kamienia polnego?
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-03-01 07:22:25
    Od: QbaB <q...@g...com>

    On 27 Lut, 23:30, "piremaag" <p...@w...pl> wrote:

    Łódzkie
    Dom 160m2 z garażem (w podłodze troche więcej m2). Projekt Poezja z
    MTM Styl.
    Wyszło praktycznie dokładnie 2000zł/m2.
    Dom juz zamieszkany, brak większości mebli (w cenie tylko umeblowana i
    wyposażona kuchnia).
    Do tego w podanej cenie zrobiona opaska z wokół domu i taraz z kostki
    brukowej - w sumie ok 60m2.

    Pzdr

  • 6. Data: 2010-03-01 08:17:08
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

> [...]
    > się tą informacją.
    > Przydatatną iformacją jest oczywicście podanie nazwa projektu oraz region w

    woj slaskie
    po przekroczniu 300 kpln przestalem liczyc. Szkoda czasu i stresu.
    Bedzisz pakowal kase jaka masz do konca zycia. Wykonczeniowka nigdy
    sie nie konczy, bo jak skonczysz pewein etap to pojawia sie remont lub
    zmiana wystroju lub idziesz w teren a tam trzeba rozne rzeczy dodac. /
    lawki, lampy. rosliny, etc/

  • 7. Data: 2010-03-01 09:46:38
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    Przepraszam - nieprecyzyjnie napisalem. Pod tym dosc szerokim pojeciem
    mialem na mysli utwardzenie drogi tj wybranie jej na 50cm, zasyp
    odpowiedniego gruzu, zasyp kamienia duzej granulacji, zasyp mniejszą
    granulacją. Nie pamietam dokladnie nazw tych kamieni a zawsze mi sie mylą ;)
    (tluczen,kliniec itp).
    Nie jest to droga "wykonczona" - koncowo bedzie kostka granit lub libet
    (kostka brukowa)

    Pozdrawiam

    Kane