  • 1. Data: 2010-02-27 21:19:14
    Temat: No to może i ja sobie zaspamuję aerogel
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    He he he. Nie moja firma, nie mój interes i nie czerpię żadnych profitów.
    Widać technologia kosmiczna pomału wkracza do budownictwa:
    http://www.aerogels.pl/

    Ciekawe ile to kosztuje i kiedy będzie można kupić w cenie np. styropianu
    czy wełny mineralnej :)

  • 2. Data: 2010-02-27 21:26:27
    Temat: Re: No to może i ja sobie zaspamuję aerogel
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Plumpi" <p...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > http://www.aerogels.pl/
    >
    > Ciekawe ile to kosztuje i kiedy będzie można kupić w cenie np. styropianu

    Super sprawa ale wiesz....... jak przykleją niedokładnie i zamkną miejsce
    czyniąc je niedostępnym to też nie pomoże :-)

    Przykleją ci to na placki, a od spodu zostawią wentylację żeby ściana
    oddychała :-)

  • 3. Data: 2010-03-02 11:17:18
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

> [...]
    > http://www.aerogels.pl/
    > Ciekawe ile to kosztuje i kiedy będzie można kupić w cenie np. styropianu

    Tą kosmiczną technologie Andrzej Kurek i Zdzislaw Kaminski prezentowali w
    Sondzie kiedy do podstawowki chodzilem....

    Az dziwne, ze dopiero teraz cos z tym zaczynaja robic.

    --
    Picasso

  • 4. Data: 2010-03-02 14:50:15
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > T? kosmiczn? technologie Andrzej Kurek i Zdzislaw Kaminski prezentowali w
    > Sondzie kiedy do podstawowki chodzilem....

    > Az dziwne, ze dopiero teraz cos z tym zaczynaja robic.

    nic dziwnego...
    parę lat temu 1dm sześcienny tego kosztował ok 1000USD
    więc był to produkt koszmarnie niszowy
    nawet chyba za drogi, żeby wahadłowce tym wyklejać

    ta mata, co teraz pokazują wygląda zupełnie inaczej
    i pewnie jest sporo tańsza - ale nawet jak by była 10 razy tańsza
    to i tak ja grzecznie dziękuję , postoję...