  • 1. Data: 2010-02-26 22:54:22
    Temat: Od czego powinno się zacząć wykańczać ze stanu surowego?
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    W jakiej kolejności powinno się wszystko robić przy wykańczaniu ze stanu
    surowego. Na co trzeba zwrócić szczególną uwagę, co robić przed czym i
    kiedy?
    Pozdpowiedzcie bo nie chce zrobić babola i potem albo kuć albo zrywać.
    A tak napraade nie wiem od czego zacząć

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2010-02-26 23:19:22
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > W jakiej kolejności powinno się wszystko robić przy wykańczaniu ze stanu
    > surowego.

    Od instalacji. Najpierw twarde, potem miękkie.
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2010-02-26 23:22:34
    Od: "Lukasz" <l...@w...pl>

> [...]
    > W jakiej kolejności powinno się wszystko robić przy wykańczaniu ze stanu
    > surowego. Na co trzeba zwrócić szczególną uwagę, co robić przed czym

    U nas było tak (blok):
    - dokładki rurek od wody, kanalizy;
    - kafelki ścienne;
    - kafelki podłogowe;
    - ceramika łazienkowa;
    - podłogi (panele);
    - malowanie sufitów, ścian;
    - drzwi (ościeżnice mocowane na piankę, bez docinania, od razu było ok bo
    podłogi już były);
    - meble kuchenne;

    Po drodze oczywiście full uzupełnień (gniazdko 230 V przesunięte, próg do
    wyjścia na balkon, jakieś kabelki), ale robione tak żeby nie popsuć
    wykonanej już roboty.

    --
    lukasz

  • 4. Data: 2010-02-26 23:30:11
    Od: "Lukasz" <l...@w...pl>

> [...]
    >
    > Po drodze oczywiście full uzupełnień (gniazdko 230 V przesunięte, próg do
    > wyjścia na balkon, jakieś kabelki), ale robione tak żeby nie popsuć

    Troche wyjechałem do przodu, teraz widzę (tj. parę postów wcześniej), że
    sprawa dotyczy domku, jeszcze bez tynków, instalacji itd.

    --
    lukasz

  • 5. Data: 2010-02-27 00:03:41
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Bartek" <b...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > kiedy?
    > Pozdpowiedzcie bo nie chce zrobić babola i potem albo kuć albo zrywać.

    Tak jak ci napisali od instalacji ale jakbyś pokazał zdjęcia z budowy, z
    zewnątrz, od środka to ci powiemy.

    Szczyty masz obcięte i od góry zaizolowane styropianem ?

  • 6. Data: 2010-02-27 08:12:40
    Od: M <M...@w...pl>

    Bartek pisze:
> [...]
    > kiedy?
    > Pozdpowiedzcie bo nie chce zrobić babola i potem albo kuć albo zrywać.

    A okna masz mieć drewniane czy PCV?
    W okolicy bardzo kradną i musisz się zamknąć od razu, czy też możesz coś
    zostawić w otartym domu?

    M.

  • 7. Data: 2010-02-27 20:07:49
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 26 Lut, 23:54, "Bartek" <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    > kiedy?
    > Pozdpowiedzcie bo nie chce zrobić babola i potem albo kuć albo zrywać.

    to zalezy od roznych czynnikow.
    ale
    1. zamknac bude
    2. instalacje , wod kan elektr, co , etc wewnatrz i na zewantrz
    3. tynki
    4. posadzki
    5. ocieplenie poddasze i na zewnatrz
    6 wykonczeniowka - to juz do konca zycia

    zwrocic uwage na wszysko a najbardziej na funkcjonalnosc.
    np.
    schody otwarte obecnie sa modne ale nie praktyczne - siedzisz w
    salonie jak na klatce schodowej
    kuchnia otwarta siedzisz przy stole w wigilie i dzielisz sie
    oplatkiem i widzisz zlew zaladowany pod sufit garami.
    sypialnie u gory - codzinnie pokonujesz schody aby sie polozyc do
    wyra, a jak zlamiesz noge lub bedziesz na wozku jezdzil na stare lata
    to kto cie zaciagnie po schodach do gory
    etc

  • 8. Data: 2010-02-27 20:31:32
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > kuchnia otwarta siedzisz przy stole w wigilie i dzielisz sie
    > oplatkiem i widzisz zlew zaladowany pod sufit garami.

    Do mycia naczyń można użyć zmywarki. Tzw. "open plan-y" są dla tych, którzy
    lubią przestrzeń... w każdym razie źle się czują w posiekanych pokojami
    miekszaniach czy domach.
    Open-plan trzeba umieć zaprojektować. Można mieć otwartą kuchnię ale
    zaprojektowaną tak, że np z jadalni nie widać co wala się na kuchennych
    blatach.

    Pozdr.
    www.elipsa.info