    From: "qlphon" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: No to może i ja sobie zaspamuję aerogel
    Date: Tue, 2 Mar 2010 15:50:15 +0100

    > T? kosmiczn? technologie Andrzej Kurek i Zdzislaw Kaminski prezentowali w
    > Sondzie kiedy do podstawowki chodzilem....

    > Az dziwne, ze dopiero teraz cos z tym zaczynaja robic.

    nic dziwnego...
    parę lat temu 1dm sześcienny tego kosztował ok 1000USD
    więc był to produkt koszmarnie niszowy
    nawet chyba za drogi, żeby wahadłowce tym wyklejać

    ta mata, co teraz pokazują wygląda zupełnie inaczej
    i pewnie jest sporo tańsza - ale nawet jak by była 10 razy tańsza
    to i tak ja grzecznie dziękuję , postoję...