  • 1. Data: 2010-01-15 15:11:29
    Temat: Pytanie o architekta/projektanta Łódź
    Od: "CHlorek" <s...@i...pl>

    Stałem się posiadaczem małego domku parterowego z cegły (ok. 50m2) i
    postanowiłem podwyzszyć go o jedną kondygnację. Tak żeby miał piętro
    mieszkalne.
    Szukam kumatego i oczywiście niedrogiego człowieka do zrobienia projektu i
    potem ekipy do wykonastwa.
    Z Łodzi lub bliskiej okolicy.
    Może ktos mi kogos poleci ?

    PS. Czy dalej tak jest jak dwa lata temu że z ekipami trzeba się umawiac na
    wiele miesięcy naprzód czy teraz się znajdzie jakąś rozsądną ekipe w ciągu
    powiedzmy miesiąca ?