eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Re: 0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika.

  • 1. Data: 2023-11-01 19:05:46
    Temat: Re: 0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 1 Nov 2023 17:40:19 +0100, _Master_

    > Kiedy w końcu

    No właśnie, kiedy w końcu się nauczysz cytować i nie srać parma postami?
    Bonusu żadnego za ilość tutaj nie dostaniesz. Za skomplikowane to dla
    ruskich botów? Napisali cię tylko na fejsbóka, czy jak?

    > zrozumiesz że to co Ci unijne kurwy wciskają nie jest
    > oparte na wiedzy czy na reakcjach chemicznych czy
    > na rachunku ekonomicznym?

    Nikt mi nic nie musi wciskać, od 6 lat z własnej nieprzymuszonej woli
    jeżdżę na prądzie. I owszem, jest to głównie podyktowane rachunkiem
    ekonomicznym.

    > Oni stwierdzili że MUSI BYĆ napęd elektryczny a Ty to łykasz bo na
    > pierwszy rzut oka wygląda fajnie.

    Ja się cieszę, bo ta decyzja spowodowała rozwój elektromobilności.
    Wcześniej, nawet jakbym chciał, to NIE MOGŁEM jeździć na prądzie, bo nie
    było takich produktów dostępnych, a to dlatego że rusko-turbańska mafia
    paliwowo-spalinowa o to dbała.

    > Problemy zaczynają się jak chcesz to wdrożyć na masową skalę.
    > Można zaklinać rzeczywistość że za kilka lat stać się będzie na ciężki
    > wzbijający pył i tworzący SMOG pojazd zasilany ciężkimi bateriami.

    > Nie będzie tak szybko ani tak pięknie.

    Będzie szybciej niż ta twoja łżekonfedera dojdzie do głosu. Czapę
    dostaliście piękną od Polek i Polaków, mimo szerzenia tych swoich
    populistycznych kłamstw i bredni o unii.

    > Myślisz że nowe podatki od 2024 r. przekonają Kowalskich?

    Myślę że twoje kłamstwa na nikim wrażenia nie robią. Polacy w WIĘKSZOŚCI
    wybrali kierunek zachodni w minionych wyborach, czy ci się to podoba czy
    nie.

    > Nie przekonają. Będą remontować stare auta aby
    > miały status "klasyka" i omijały te podatki

    Cepik na to, że coraz więcej nowych samochodów kupujemy, w tym elektryków.
    No ale ty wiesz lepiej, ruska konfederacka kurwo.

    > a potem będą spalać WODÓR aby ominąć te podatki.

    Taaaak, jasne, robiąc ze swoich samochodów jednosobowce aby ten wodór móc
    zatankować. Z czym do ludzi, konfederacki idioto.

    > A jak nadal będą czuli PRESJĘ, UCISK, PRZYMUS, ZŁODZIEJSTWO to
    > wypierdolą lewaków ekofaszystowskich od KORYTA
    > Ja Ci mówię JAK BĘDZIE!

    Już tak twierdziłeś przed minionymi wyborami, i co?
    Nie wstyd ci, konfederacka kurwo?

    --
    Pozdor
    Myjk