  • 1. Data: 2023-10-28 19:08:53
    Temat: Re: regał heavy duty w szafie
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.10.2023 o 18:45, PiteR pisze:
    > Na urlopie zbudowałem pancerne szafy z płyty 18mm.
    > Teraz szukam pomysłu jak zrobić w nich rekonfigurowalne półki.
    > Chciałbym uniknąć robienia wkrętami dziur w ścianach
    > a jak mi zmieni się wizja to robienia nowych dziur.
    >
    > Wiem z doświadczenia, że w pierwszej szafie popełnia się błędy.

    Od miliardów lat robi się otwory i wkłada kołki pod półki.

    To najwygodniejsze, bo jak chcesz zmienić położenie to 5 minut.

    Co prawda nigdy nie zmieniałem położenia...:)

    > Pomyślałem o czterech kątownikach w rogach, stojących na dnie.
    > Taki ukryty regał. Mam zamiar ukryć tam ciężkie rzeczy a nie swetry.
    > Nie musi być super ładne, kobieta nie będzie niarczeć.

    Zrób półkę z lewarkiem :D...zawsze możesz później podnieść lub obniżyć.

    ...a tak po prawdzie, to skoro decydujesz się na kątownik to nie wiem po
    co, skoro otwór i kołek działa tak samo.

    https://allegro.pl/oferta/podporka-polki-kolek-meblo
    wy-pod-polke-5mm-100szt-5395704225

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 2. Data: 2023-10-28 19:58:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uhjf74$2u7e1$1@dont-email.me>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > Od miliardów lat robi się otwory i wkłada kołki pod półki.
    >
    > To najwygodniejsze, bo jak chcesz zmienić położenie to 5 minut.

    Nie masz pełnego obrazu. Na półkach będą ciężkie rzeczy.
    Wyrwie te kołki momentalnie. To jeśli już dałbym 4 konfirmaty na
    stronę.

    > Zrób półkę z lewarkiem :D...zawsze możesz później podnieść lub
    > obniżyć.

    z lewarkiem będzie biurko ;)

    > ...a tak po prawdzie, to skoro decydujesz się na kątownik to nie
    > wiem po co, skoro otwór i kołek działa tak samo.

    bo może 30kg na półce ;)

    dno wytrzymało 200kg Sprawdzałem.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 3. Data: 2023-10-28 19:58:52
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Może gotowca?

    https://a.assecobs.com/_img/hdp24/9b3e972f-d1d3-4a96
    -8c6c-36324d097a6f/regal-scienny-polki-wiszace-pro-2
    x30-sr.jpg

    Robert

  • 4. Data: 2023-10-28 20:03:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uhjhqe$6kn$3$Robert_W@news.chmurka.net>
    user Robert Wańkowski pisze tak:

    > Może gotowca?
    >
    > https://a.assecobs.com/_img/hdp24/9b3e972f-d1d3-4a96
    -8c6c-36324d097
    > a6f/regal-scienny-polki-wiszace-pro-2x30-sr.jpg

    Tak to jest obecnie mój number one na liście.

    Szukam innych pomysłów. Może coś z szaf do zabudowy.

  • 5. Data: 2023-10-28 20:20:25
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 28.10.2023 o 20:03, PiteR pisze:
    > in <news:uhjhqe$6kn$3$Robert_W@news.chmurka.net>

    -8c6c-36324d097

    > Tak to jest obecnie mój number one na liście.
    >
    > Szukam innych pomysłów. Może coś z szaf do zabudowy.

    Jest taki system, ale wymaga większego wysiłku. Te szyny powinny być w
    rowkach, ale to bardziej o estetykę chodzi, i nie ma szpary pomiędzy
    półką a bokiem.

    https://webshop.schachermayer.com/cat/pl-PL/products
    /szyny-do-wspornikow-i-wsporniki-do-polek/1305803565
    113?max=10

    Tylko jak półka szeroka to zwykły wiór się ugnie. Trzeba usztywnić
    profilem od spodu lub od biedy od tyłu podeprzeć na środku.

    Robert

  • 6. Data: 2023-11-06 16:10:50
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 28.10.2023 20:03, PiteR wrote:

    -8c6c-36324d097

    > Tak to jest obecnie mój number one na liście.

    Ale w takiej postaci jak na zdjęciu czy z dodatkowym podparciem od
    frontu? Bo to na zdjęciu i 200kg...chociaż dzieci do tego pokoju nie
    wpuszczaj.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2023-11-06 19:38:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uiavlq$gq2p$1@dont-email.me>
    user Mateusz Bogusz pisze tak:

    > Ale w takiej postaci jak na zdjęciu czy z dodatkowym podparciem od
    > frontu? Bo to na zdjęciu i 200kg...chociaż dzieci do tego pokoju nie
    > wpuszczaj.

    tylko listwy wykorzystam, 4 w rogach

  • 8. Data: 2023-11-06 21:08:04
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 06.11.2023 o 19:38, PiteR pisze:

    > tylko listwy wykorzystam, 4 w rogach

    Hmm, kup regał przestawny i go obuduj OSB. Odwrotnie gorzej bo chuj wie,
    skąd weźmiesz różne wymiary na regał, chyba że zamówisz pod wymiar :)

    Zrobiłeś odwrotnie? No to masz kurwa problem :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>