  • 1. Data: 2023-10-23 12:30:38
    Temat: Ślady opon na linoleum
    Od: Universis <u...@w...pl>

    Mam w przedpokoju linoleum i trzymam tam rower. Teraz zauważyłem że długo stojący
    rower zostawił ślady po oponach na linileumm, więc mam pytanie: Czym zmyć te ślady ?

  • 2. Data: 2023-10-23 12:41:11
    Temat: Re: Ślady opon na linoleum
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 23.10.2023 o 12:30, Universis pisze:
    > Mam w przedpokoju linoleum i trzymam tam rower. Teraz zauważyłem że długo stojący
    rower zostawił ślady po oponach na linileumm, więc mam pytanie: Czym zmyć te ślady ?

    Kiedyś były takie Chińskie pachnące gumki do mazania. W piórniku
    plastikowa linijka rozpuszczała się.

    Tu jest podobnie. To weszło w głąb. Jakim cudem to się tak dzieje to nie
    wiem.

    Robert

  • 3. Data: 2023-10-23 22:34:09
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Oct 2023 03:30:38 -0700 (PDT), Universis napisał(a):

    > Mam w przedpokoju linoleum i trzymam tam rower. Teraz zauważyłem że długo stojący
    rower zostawił ślady po oponach na linileumm, więc mam pytanie: Czym zmyć te ślady ?

    Spróbuj suchą benzyną lub toluenem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2023-10-23 22:36:32
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Monday, October 23, 2023 at 5:41:14 a.m. UTC-5, Robert Wańkowski wrote:
> [...]
    > plastikowa linijka rozpuszczała się.
    >
    > Tu jest podobnie. To weszło w głąb. Jakim cudem to się tak dzieje to nie

    Ogolnie niektore pachnidla sa dosyc agresywne.
    Powiesilem kiedys pachnaca choinke na uchwycie wywietrznika i ona opierala sie na
    guzikach z radia. Plastik na tych guzikach poodlazil.

  • 5. Data: 2023-10-23 22:38:14
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.10.2023 o 22:34, Adam pisze:

    rower zostawił ślady po oponach na linileumm, więc mam pytanie: Czym zmyć te ślady ?

    > Spróbuj suchą benzyną lub toluenem.

    Będzie miał "jasne" plamy :D

    Notak, experience się kłania. Należy podkładać coś pod koła nim się
    rower postawi. Może być gazeta, najlepiej szmatoprawicowa :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2023-10-23 22:43:08
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.10.2023 o 22:36, ptoki (ptoki) pisze:

    [...]
    > Ogolnie niektore pachnidla sa dosyc agresywne.
    > Powiesilem kiedys pachnaca choinke na uchwycie wywietrznika i ona opierala sie na
    guzikach z radia. Plastik na tych guzikach poodlazil.

    Mnie, żona do auta kupiła taką wiszącą/śmierdzącą ciecz w szklanym
    pojemniku. Korek się odkręcił, upadło i zalało mi deskę z wyświetlaczem.
    Reakcja była natychmiastowa...chuj szczelił plastik, farbę, szkiełko.
    Matowe z zaciekami "nazawsze".

    Wróciłem do "choinki" :) bezpieczna przy lusterku.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 7. Data: 2023-10-23 23:15:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 23 października 2023 o 22:39:11 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    >
    > Notak, experience się kłania. Należy podkładać coś pod koła nim się
    > rower postawi. Może być gazeta, najlepiej szmatoprawicowa :D

    Szkoda ze twój ojciec sie nie zabezpieczył.

  • 8. Data: 2023-10-23 23:19:40
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Szkoda ze twój ojciec sie nie zabezpieczył.

    Zabezpieczył się. Mogę cie jebać bezkarnie :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 9. Data: 2023-10-24 01:39:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 23 października 2023 o 23:20:13 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    > Zabezpieczył się. Mogę cie jebać bezkarnie :]
    > --
    > LordBluzg(R)??
    > <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>
    Ja o twoim ojcu a nie o tacie. Tatę miałes fajansiarza bo tak się zabezpieczał przed
    toba ze mu nic z tego nie wyszło. Za słabo wiazał worek jak cię pływać uczył.