  • 1. Data: 2023-10-22 19:12:32
    Temat: Pralko-suszarka z pompę ciepła
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Szukam i szukam.
    Tylko Elektrolux i AEG mają to w ofercie?

    Robert

  • 2. Data: 2023-10-22 20:33:23
    Temat: Re: Pralko-suszarka z pompę ciepła
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 22 października 2023 o 19:12:35 UTC+2 Robert Wańkowski napisał(a):
    > Szukam i szukam.
    > Tylko Elektrolux i AEG mają to w ofercie?

    No co Ty
    Na szybko

    https://www.euro.com.pl/search/suszarki,system-susze
    nia-pompa-cieplna!1.bhtml?keyword=Szuszarka

  • 3. Data: 2023-10-22 20:36:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 22 października 2023 o 20:33:25 UTC+2 Kris napisał(a):

    > No co Ty
    > Na szybko
    >
    > https://www.euro.com.pl/search/suszarki,system-susze
    nia-pompa-cieplna!1.bhtml?keyword=Szuszarka
    Sorry- pralko-uszarki szukasz a ja suszarki wylinkowalem

  • 4. Data: 2023-10-22 21:10:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 22 Oct 2023 19:12:32 +0200, Robert Wańkowski

    > Szukam i szukam.
    > Tylko Elektrolux i AEG mają to w ofercie?

    Mam w nowym domu osobno pralkę i suszarkę Samsunga (w starym domu
    pralko-suszarka Bosch) -- zerknąłem na szybko i mam takie same wyniki
    szukania jak Ty. Jednak patrząc po cenie tych urzadzeń to wcale się nie
    dziwię, podejrzewam że nikt w nich nie ciśnie na pompy ciepła, bo tak czy
    siak jest woda dociągnięta do urządzenia która śmiga jako kondensator --
    szanse na zwrot energetyczny są nikłe.

    Zresztą mam pierwsze smutne obserwacje z suszarki z pompą ciepła, wymiennik
    pompy się syfi relatywnie szybko, mimo każdorazowego czyszczenia filtra
    bębnowego.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2023-10-22 22:53:52
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 22.10.2023 o 21:10, Myjk pisze:
    > Zresztą mam pierwsze smutne obserwacje z suszarki z pompą ciepła,
    > wymiennik pompy się syfi relatywnie szybko, mimo każdorazowego
    > czyszczenia filtra bębnowego.

    A problem z czyszczeniem wymiennika? Jest dostęp serwisowy dla użytkownika?

    Robert

  • 6. Data: 2023-10-23 08:09:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 22 Oct 2023 22:53:52 +0200, Robert Wańkowski

    > A problem z czyszczeniem wymiennika?
    > Jest dostęp serwisowy dla użytkownika?

    Nie ma problemu, jest od frontu, jest do kompletu szczoteczka.
    Niemniej jest to dodatkowy element obsługowy po równie upierdliwym
    czyszczeniu filtra wstępnego, z którego się pyli. Już żałuję że nie
    zamontowałem w pralni wallyflexa do odkurzania tego dziadostwa.
    W "wodnym" Boschu nie ma takich dolegliwości.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2023-10-24 12:21:49
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > zamontowałem w pralni wallyflexa do odkurzania tego dziadostwa.
    > W "wodnym" Boschu nie ma takich dolegliwości.

    wystarczy wziąć model który sam se czyści.
    Mam boscha któremu tylko filterek na dole muszę wywlec (z mokrymi
    kłakami) raz na kilka suszeń i wylewać wodę. mam wersję którą da się
    podłączyć do kanalizy, ale nie daję rady sciągnąć wężyka z króćca... mam
    przekonanie graniczące z pewnością, że jak użyję większej siły to
    zwyczajnie ułamię...

  • 8. Data: 2023-10-24 12:27:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 24.10.2023 o 12:21, sirapacz pisze:
    > Mam boscha

    Ale mówisz o pralko-suszarce z pompą ciepła?
    Chyba nie.

    Robert

  • 9. Data: 2023-10-24 12:37:21
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ale mówisz o pralko-suszarce z pompą ciepła?
    > Chyba nie.

    nie, suszarka. Wyszedłem z założenia, że takie ficzery są i w p-s

  • 10. Data: 2023-10-24 12:50:23
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Szukam i szukam.
    > Tylko Elektrolux i AEG mają to w ofercie?

    Zastanowiło mnie dlaczego obu firm te pralki są niemal identyczne.
    Już wiem, Electrolux kupiło AEG.

    Robert