  • 51. Data: 2024-01-21 14:42:24
    Temat: Re: Pralko-suszarka z pompę ciepła
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 15 Jan 2024 20:52:48 +0100, Mateusz Bogusz

    > Specjalnie dla Myjka - film "Wiem że jestem na dobrej drodze" :-)
    >
    > https://streamable.com/594cnd

    Oh, dziękuję za poświęcenie. ;P
    Ja akurat wróciłem z Włoszch, pozdor:
    https://zapodaj.net/images/cfefef826c994.jpg
    Trochę przymroziło tego dnia, bo było w nocy -24sC,
    na fotce pizgało -12 ;> i to, za co najbardziej nie lubię
    włoskich Alp, to syfiaste powietrze -- jarają jak i czym
    popadnie, samochody mają zgruzowane, literalnie pod względem
    jakości powietrza czuję się jak w domu. :/

    Tak czy siak w ho(s)telu mieli odkurzacz centralny
    a nie jakieś dupsony ze światełkami. ;> Że też cholera
    nie pomyślałem aby fotę strzelić... ;p

    Aha, wagę "bagażową" już mam, ale nie miałem chwili żeby
    zważyć wąż OC. Za to mam już domontowanego WallyFlexa
    w pralni, więc koniec z drapaniem syfu z filtra suszarki
    i wdychaniem pyłków i ani mi się śni targać do tego celu
    cegłę typu dupson. Nawet jeśli ma światełka.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 52. Data: 2024-01-30 09:45:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 21 Jan 2024 14:42:24 +0100, Myjk

    > Za to mam już domontowanego WallyFlexa
    > w pralni, więc koniec z drapaniem syfu z filtra suszarki
    > i wdychaniem pyłków i ani mi się śni targać do tego celu
    > cegłę typu dupson. Nawet jeśli ma światełka.

    Się poświęciłeś, to ja też ;) Ało:

    https://zapodaj.net/images/f7d3b3480c70f.jpg

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 53. Data: 2024-02-02 14:09:42
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 30.01.2024 09:45, Myjk wrote:
    > Się poświęciłeś, to ja też ? Ało:
    >
    > https://zapodaj.net/images/f7d3b3480c70f.jpg

    To piąteczka i czas na piwo. A te rury już zostawmy w spokoju ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz