  • 1. Data: 2023-10-19 16:32:43
    Temat: To jeszcze opiłowywanie czy juz rzniecie?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    https://www.gramwzielone.pl/bez-kategorii/20166241/u
    nia-stawia-na-jeden-system-wsparcia-producentow-ener
    gii-odnawialnej
    I komentarz spod artykułu
    Sprawiedliwy
    19-10-2023 15:47
    Zgłoś komentarz
    Już kilka lat temu mówiłem że ten system rozliczeń nie jest zgodny z unijnym i będą
    wrzuceni wszyscy do jednego worka (to obiecała Opozycja) i skończy się producent na
    starych zasadach.

  • 2. Data: 2023-10-19 16:43:07
    Temat: Re: To jeszcze opiłowywanie czy juz rzniecie?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 16:32 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > unijnym i będą wrzuceni wszyscy do jednego worka (to obiecała Opozycja)
    > i skończy się producent na starych zasadach.

    Uff, w końcu wymyśliłem co masz zrobić:

    https://www.reddit.com/media?url=https%3A%2F%2Fi.red
    d.it%2F19l6vy0vfc731.png

    Dawaj wymiary balkonu, dobierzemy panele i falownik.

    TG

  • 3. Data: 2023-10-19 18:28:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 19 października 2023 o 16:43:08 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    >
    > https://www.reddit.com/media?url=https%3A%2F%2Fi.red
    d.it%2F19l6vy0vfc731.png

    > Dawaj wymiary balkonu, dobierzemy panele i falownik.

    Po co? Napisaliście ze zostałem wybrany do sejmu. Kasy będę miał jak lodu na biegunie
    południowym. Ja nie patrzę tak jak wy zeby oszczędzić. Patrzę gdzie zarobić się da.

  • 4. Data: 2023-10-19 18:37:12
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 18:28 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Po co? Napisaliście ze zostałem wybrany do sejmu. Kasy będę miał jak
    > lodu na biegunie południowym. Ja nie patrzę tak jak wy zeby oszczędzić.
    > Patrzę gdzie zarobić się da.

    Nie uogólniaj, ja to nie oni. Nic takiego nie pisałem. Chcę Ci pomóc bo
    lubię pomagać.
    Jak byś ruszył dupę to na pewno 2-3kWp gdzieś byś upchał.

    TG

  • 5. Data: 2023-10-19 19:14:20
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Nie uogólniaj, ja to nie oni. Nic takiego nie pisałem. Chcę Ci pomóc bo
    > lubię pomagać.
    > Jak byś ruszył dupę to na pewno 2-3kWp gdzieś byś  upchał.

    Ale to nie po jego myśli. Całe życie nauczył się pasożytować a nie
    pracować więc tego nie rozumie. To tak jak z pchłami. Zamkniesz je w
    pudełku, to się oduczą naturalnej sztuki podskakiwania i będą pełzać :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2023-10-19 19:56:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 19 października 2023 o 19:15:35 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    > pracować więc tego nie rozumie. To tak jak z pchłami. Zamkniesz je w
    > pudełku, to się oduczą naturalnej sztuki podskakiwania i będą pełzać :)

    Przykład idzie z gory. Zapatrzyłem się na Tuska jak to robi. Ty załapałes się na
    ideologię. Fajnego ministra rolnictwa macie mieć. Pasuje tekst z Bonda. Bond mówi do
    byłego szefa. 'Biurko za duze czy ty taki mały się zrobiłeś." Pasuje łówniez do tego
    o ma zostać płemiełem*. Zamiast katolikow biułko po Moławieckim będzie musiał
    ostługac zeby mniejsze się złobiło.
    *Jak zostanie płemiełem.
    ***** ** i Tuska.

  • 7. Data: 2023-10-19 20:42:25
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Fajnego ministra rolnictwa macie mieć.

    Zobacz swojego :D:D:D
    https://www.youtube.com/watch?v=I9Yk1Qz8ZXU&ab_chann
    el=TygodnikPoradnikRolniczy

    Tego się nie da odzobaczyć, ostrzegam :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2023-10-19 21:37:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 19 października 2023 o 20:43:38 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > https://www.youtube.com/watch?v=I9Yk1Qz8ZXU&ab_chann
    el=TygodnikPoradnikRolniczy

    > Tego się nie da odzobaczyć, ostrzegam :D
    Chociaż wysoki.
    ***** ** i Tuska

  • 9. Data: 2023-10-19 21:59:29
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Chociaż wysoki.

    Wpisz w google "DZBAN Kowalski" :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2023-10-19 23:50:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 19 października 2023 o 22:00:40 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

    > Wpisz w google "DZBAN Kowalski" :D
    > --
    > LordBluzg(R)??
    > <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>