  • 1. Data: 2023-10-18 14:49:50
    Temat: Jak obiecałem opiłowywanie czas zaczac
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dobry tytuł na początek. Ci ze słabym sercem niech nawet tytułu nie czytania
    https://www.podatki.biz/artykuly/podatek-od-nierucho
    mosci-w-przypadku-paneli-fotowoltaicznych-montowanyc
    h-na-budynkach_59_54151.htm

  • 2. Data: 2023-10-18 16:56:46
    Temat: Re: Jak obiecałem opiłowywanie czas zaczac
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 14:49 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > czytania
    > https://www.podatki.biz/artykuly/podatek-od-nierucho
    mosci-w-przypadku-paneli-fotowoltaicznych-montowanyc

    Tytuł nic nie mówi, a treści nie ma bo trzeba zakładać konto aby coś
    zobaczyć.

    "DOSTĘP DO PEŁNEJ TREŚCI SERWISU WWW.PODATKI.BIZ JEST BEZPŁATNY
    WYMAGANE JEST JEDNAK ZALOGOWANIE DO SERWISU.
    UŻYTKOWNICY ZALOGOWANI MOGĄ RÓWNIEŻ DODAWAĆ KOMENTARZE."

    Wklej tu treść jak chcesz podyskutować.

    TG

  • 3. Data: 2023-10-18 17:17:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 18 października 2023 o 16:56:48 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > WYMAGANE JEST JEDNAK ZALOGOWANIE DO SERWISU.
    > UŻYTKOWNICY ZALOGOWANI MOGĄ RÓWNIEŻ DODAWAĆ KOMENTARZE."

    Ja trochę tekstu widzę. Nie chcę dyskutować tylko wskazać ze opiłowywanie
    fotowoltaiki własnie się zaczyna.

  • 4. Data: 2023-10-18 17:24:54
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 17:17 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    mosci-w-przypadku-paneli-fotowoltaicznych-montowanyc
    h-na-budynkach_59_54151.htm

    > Ja trochę tekstu widzę. Nie chcę dyskutować tylko wskazać ze
    > opiłowywanie fotowoltaiki własnie się zaczyna.

    Jeżeli na podstawie tego co tam widać bez logowania masz takie wnioski to
    faktycznie nie ma co dyskutować :-)

    Kombinuj lepiej gdzie te panele dokleić, doradzę jakby co.
    Pisz pisma, najlepiej uderz w ekologię, wsparcie Państwa w jego walce z
    limitami CO2 itp.
    Na zabytkowych kościołach wieszają to i na kamienicy da radę, zaproponuj,
    że z paneli krzyż zrobisz - może jakiś nawiedzony to poprze.

    TG

  • 5. Data: 2023-10-18 19:54:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Jeżeli na podstawie tego co tam widać bez logowania masz takie
    > wnioski to faktycznie nie ma co dyskutować :-)

    Mowiłem ze on wyciaga wnioski na podstawie klikbajtowych tytułów :))))
    Dobrrze ze lezy w KF od dawna ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 6. Data: 2023-10-18 19:55:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 18 października 2023 o 17:24:56 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    > Na zabytkowych kościołach wieszają to i na kamienicy da radę, zaproponuj,
    > że z paneli krzyż zrobisz - może jakiś nawiedzony to poprze.

    Sam tytuł wystarczy zeby zauwazyc ze gotowanie żaby należy uznać za rozpoczęte.
    Pytanie na ktorym miejscu kolejki spraw do załatwienia ustawi je rzad goscia z
    zelkiem na koszulce. Juz wiadomo ze w kolejce jest zabranie 500+, 14 emerytury, 13
    pewno tez, podniesienie wieku emerytalnego do 67. Równolegle jest sprawa przyjmowania
    opalonych z Afryki. Podatek od fotowoltaiki ma juz sens. Dużo ludzi ma fotowoltaikę.
    Poza tym nie może tak być ze jak prad będzie kosztował 2,50 za kilowatogodzine zeby
    ktos go sobie go robił i miał taniej.

  • 7. Data: 2023-10-18 20:07:36
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 19:55 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > ustawi je rzad goscia z zelkiem na koszulce. Juz wiadomo ze w kolejce
    > jest zabranie 500+, 14 emerytury, 13 pewno tez, podniesienie wieku

    Nie tak szybko, jak na razie mamy stary rząd, nie dziel skóry na
    niedźwiedziu.
    Co się stanie jak Prezydent nie będzie współpracował i rząd w terminie nie
    przedstawi ustawy budżetowej?

    TG

  • 8. Data: 2023-10-18 20:16:17
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Nie tak szybko, jak na razie mamy stary rząd, nie dziel skóry na
    > niedźwiedziu.
    > Co się stanie jak Prezydent nie będzie współpracował i rząd w terminie
    > nie przedstawi ustawy budżetowej?

    Rozpiszą nowe wybory a frekwencja tym razem sięgnie 80%
    Potem pogrzebie się ich żywcem a Dudeł zostanie odwołany :]
    Nie chcą po dobroci, to Polacy im też jej nie okażą.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 9. Data: 2023-10-18 20:19:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Co się stanie jak Prezydent nie będzie współpracował i rząd w terminie
    > nie przedstawi ustawy budżetowej?

    Wojska nie udało się wyprowadzić, to może tu się uda.

    Robert

  • 10. Data: 2023-10-18 21:13:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 18 października 2023 o 20:17:02 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    > Potem pogrzebie się ich żywcem a Dudeł zostanie odwołany :]
    > Nie chcą po dobroci, to Polacy im też jej nie okażą.

    Oko za oko. Jak masz w rodzinie jakich co dostali 14 emeryturę to im powiedz ze
    dostali dwa razy, pierwszy i ostatni. 500 dla dzieci tez ma nie być kontynuowane w
    formie znanej do tej pory lub wcale. Czekam na POwyborcze ustalenia KO i ich bandy
    kiedy paliwo znaczaco zdrozeje.