  • 1. Data: 2023-10-17 17:48:40
    Temat: PV po wyborach
    Od: M M <m...@g...com>

    I jak tam - Z.K. dostał się do Sejmu czy może do Senatu? Likwidować już PV czy
    jeszcze zaczekać?

  • 2. Data: 2023-10-17 17:50:36
    Temat: Re: PV po wyborach
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 17:48 M M <m...@g...com> pisze:

    > Likwidować już PV czy jeszcze zaczekać?

    A czemu? - coś przeoczyłem?

    TG

  • 3. Data: 2023-10-17 18:04:53
    Od: M M <m...@g...com>

    Pisał tu o złych prosumentach jak by im chętnie dokopał, no ale nie pisał pod
    prawdziwym nazwiskiem, więc na razie nie wiemy - czy kandydował, czy się dostał, z
    jakiej partii i jakie ma szanse na realizację swoich pomysłów. Także na razie
    spokojnie :)

  • 4. Data: 2023-10-17 18:08:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Oct 2023 17:50:36 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > A czemu? - coś przeoczyłem?

    Z.K. -- mowa była o grupowym drobiarzu,
    "specowi" od fotowoltaiki o treści mchu
    i paproci, w mule.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2023-10-17 18:29:03
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 18:04 M M <m...@g...com> pisze:

> [...]
    > kandydował, czy się dostał, z jakiej partii i jakie ma szanse na
    > realizację swoich pomysłów. Także na razie spokojnie :)

    Zenek to życiowy przegryw.
    Kiedyś chyba Kris podawał przykłady z jego porażek.
    Nie bierz tego co pisze na poważnie.
    On tu pisze te swoje bzdury tylko po to aby choć przez chwilę poczuć się
    lepszym, sam się w ten sposób dowartościowuje.
    Jakiś czas temu zarzucał mi brak solidaryzmu społecznego (bo mam PV do
    którego on mi dopłaca :-)) a sam na sąsiedniej grupie wypisuje posty typu:

    Tytuł: Będę głosował za podniesieniem wieku emerytalnego

    > jak najwięcej pieniędzy. A ja jak najmniejsza konkurencję do zusowej
    > kasy.

    Ten post oddaje 100% jego postępującej choroby.

    TG

  • 6. Data: 2023-10-17 19:16:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 17 października 2023 o 18:29:06 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    >
    > Tytuł: Będę głosował za podniesieniem wieku emerytalnego

    > Ten post oddaje 100% jego postępującej choroby.

    Kiedyś chyba bluzg pisał ze MM i Gorbaczuk robili obciag z połykiem Budzikowi. A może
    ze to Budzik ciagnał druga MM i Gorbaczukowi. Bluzg jak się okazało jest odwrotny i
    chyba wie co chyba pisał.

  • 7. Data: 2023-10-17 19:17:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 17 października 2023 o 17:48:42 UTC+2 M M napisał(a):
    > I jak tam - Z.K. dostał się do Sejmu czy może do Senatu? Likwidować już PV czy
    jeszcze zaczekać?
    Dostałem się z listy KO. Będziemy opiłowywali fotowoltaikarzy z przywilejow jakie dał
    im PiS.

  • 8. Data: 2023-10-17 20:02:26
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Kiedyś chyba bluzg pisał ze MM i Gorbaczuk robili obciag z połykiem Budzikowi. A
    może ze to Budzik ciagnał druga MM i Gorbaczukowi. Bluzg jak się okazało jest
    odwrotny i chyba wie co chyba pisał.

    To jest jak z tymi rowerami...

    "Czy to prawda, że w Moskwie na Placu Czerwonym rozdają samochody?
    - Oczywiście, prawda. Tylko nie w Moskwie, a w Leningradzie, nie na
    Placu Czerwonym tylko na ulicy Rewolucji, nie samochody tylko rowery i
    nie rozdają tylko kradną."

    Ty napisałeś coś takiego:

    "Ja dam sobie radę. Do tej pory udawało mi się unikać pracy i mieć
    pieniadze"

    Czyli zawsze byłeś pasożytem na zdrowym organizmie społeczeństwa lub
    zwykłym złodziejem. Teraz po prostu zazdraszczasz innym że coś mają
    więcej niż 2 akumulatory i hulajnogę. Aha, zapomniałem o projektorze 2kW
    do oglądania TVPiS i czajniku na herbatę+klimatyzator :D
    CBDU.

    Możesz wypierdalać na poddasze. Audiencja dobiegła końca :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 9. Data: 2023-10-17 23:19:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 17 października 2023 o 20:03:27 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > CBDU.
    >
    > Możesz wypierdalać na poddasze. Audiencja dobiegła końca :D

    Nic nie napisałeś chociaz słow sporo. To który ktoremu ciagnał druta? Ciebie pytam bo
    w tych sprawach na pierwszej linii jestes.