    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: 100m2 dla 6 osob
    Date: Thu, 27 Jun 2013 12:56:38 +0200

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Skoro taki minimalizm to nie pomyslaes, zeby z tego zrobic kostke?

    Ja nie pomyślałem??? Ja nie jestem autorem ani nawet inspiratorem tego
    projektu.
    Ten dom już stał zanim ja w ogóle zacząłem mieć cokolwiek wspólnego z
    budowaniem, a o budowie swojego domu nawet jeszcze nie myślałem.

    > Nie rozumiem dlaczego wszyscy na sile wciskaja spadziste dachy. Drogie to
    > i niewygodne.

    Tak i nie. Ten dom był budowany własnymi siłami inwestora. Zrobienie dachu
    samemu przy tej rozpiętości to nie problem, więc koszt budowy jest niższy,
    koszt ogrzewania też bo powierzchnia zewnętrzna mniejsza.

    Niewygodne pewnie tak, ale jeśli tak jak w tym projekcie pod skosami są
    łóżka to nie ma problemu. Sam u siebie świadomie wybrałem takie rozwiązanie,
    ale trzeba mieć świadomość, że szafy się tam nie postawi i zaplanować ją w
    innym miejscu.

    Pozdrawiam
    Ergie