    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: 13go "NieNaTemat"
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Sat, 12 Oct 2019 11:13:03 +0200

    Fri, 11 Oct 2019 13:56:48 -0700 (PDT), Budyń

    > Ale mi sie wydaje ze jesli juz jest tak mocne to niech rządzi
    > samodzielnie by nie rozmydlala sie odpowiedzialnosc. W koncu
    > za 4 lata tez beda wybory.

    Jaka znowu odpowiedzialność? Widziałeś żeby partia polityczna, ba, choć
    jeden polityk (patrz jak pis miało tusku do wiezienia posłać) tak realnie
    beknął za narobienie smrodu, podkreślam, politycznego (nie chodzi o jakieś
    własne małe aferki)? Jedyny kto poniesie odpowiedzialność za czyny politków
    to jesteśmy MY. I nasze dzieci.

    --
    Pozdor
    Myjk