  • Data: 2013-06-05 02:20:00
    Temat: Re: 230 V zamiast 220
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 czerwca 2013 01:30:23 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:
    [...]
    > żeby budować dom albo kupować mieszkanie to zwyczajna głupota. jak jesteś
    > trochę powyżej przeciętnej to całe Twoje życie to ogródek, ciągłe robienie
    > czegoś w domu, grill z rodziną i dwa razy do roku wyjazd na jakieś zadupie żeby
    > się latem wykąpać a zimą pojeździć na nartach. A jak masz jeszcze lepiej to też

    A Ty nie rozumiesz, ze sa ludzie dla ktorych rodzina, przyjaciele i stabilne
    bezpieczne zycie w JEDNYM miejscu to wszystko co im potrzeba do zycia? :) Niektorzy
    lubia podrozowac, inni nie. Ja z kolei wspolczuje ludziom ktorzy musza jezdzic za
    praca i zmieniac ciagle srodowisko. Oni moze beda mi wspolczuc ze zapuscilem korzenie
    na zadupiu ale co mnie to? To moje zadupie i lubie je, zbudowalem tu dom bo tu jest
    moje miejsce, moi znajomi, moj kawalek ziemi, moja rodzina i szczesliwe zycie :) Jak
    bedzie kasa to moge podrozowac i zwiedzac swiat, jak nie ma - najwyzej bede gryzl
    swoja trawe. W niczym mnie ten moj wybudowany dom nie ogranicza :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.