  • Data: 2020-03-10 15:04:36
    Temat: Re: 911
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 marca 2020 12:50:59 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > Jak jesteś z branży to powiedz jak to zrobi elektryk, uszkodzony
    > przedlicznikowy jest po napięciem. A następne zabezpieczenie jest u góry
    > na słupie.
    > Te bezpieczniki na górze też są plombowane?

    pewnie ze nie sa bo to jest element sieci, tam maja prawo grzebać tylko pracownicy
    dostawcy. W takim przypadku nie wymienisz sam niczego, bo wciąż bedzie ci wisiec
    napiecie na koncach przewodów.
    Ze wstydem przyznaję ze raz komuś wymieniłem tak przedlicznikowe zabezpieczanie,
    stary dom, zasilanie napowietrzne ze słupa. Zrobiłem. Ale gdybym zrobił zwarcie
    podczas manwerów to bym komuś spalił dom, i sie nie wypłacił do dziś. Ale kiedyś
    byłem głupi...

    b.