eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama › Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
    Date: Tue, 22 Apr 2014 16:10:07 +0200
    <liqrr3$fpc$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@g...com>
    <lir9jn$cge$1@usenet.news.interia.pl>
    <7...@g...com>
    <lj3cca$gsu$1@news.task.gda.pl>
    <a...@g...com>
    <lj5mdn$as9$1@usenet.news.interia.pl>
    <d...@g...com>

    W dniu 2014-04-22 15:14, Adam pisze:

    > Ja sobie zdaje sprawe ze to co robi google *moze byc* wykorzystane w
    > bardzo niewlasciwy sposob. Jednak narazie nic takiego sie nie dzieje i
    > nie ma zadnych oznak zeby mialo sie to zmienic.

    > No i co? Google to prywatna firma i moze sobie wyswietlac za kase
    > co tylko jej sie wymarzy :) Jezeli uzytkownikom sie to nie spodoba to
    > wybiora inna wyszukiwarke. Narazie jednak google pokazuje najlepsze
    > wyniki z wszystkich wyszukiwarek.

    > Masz jakies problemy z googlem? Pokazuje Ci sie co innego niz bys chcial?
    >
    > Narazie to Wy tworzycie sztuczne problemy i szukacie dziury w calym :)

    Wiesz co jest kluczem tego co napisales i sam nie dostrzegasz? W trzech
    akapitach uzyles slowa "narazie". I owszem narazie to jest prawda.

    > Swoja droga - w kazdym biznesie moznaby sie doszukac podobnych zagrozen.
    > Jakby tak o wszystko sie martwic to zycia nie starczy na zycie :D

    Nie w kazdym. Monopol w sieci jest bardzo zlym zjawiskiem. Piszesz, ze
    jak mi sie wyniki nie spodobaja to moge uzyc innej wyszukiwarki. I
    owszem dzis jeszcze moge. Narazie mozna powiedziec, ze moge. Co jak nie
    bedzie juz innych wyszukiwarek? Co zrobisz jak wtedy Twoje "narazie"
    bedzie juz historia?

    Pozdro.. TK