    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: A nie mówiłem.
    Date: Thu, 13 Oct 2022 00:12:39 +0200

    Wed, 12 Oct 2022 09:06:17 -0700 (PDT), w
    <c3944e0b-1edd-41c9-a840-c37e1936cbacn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Już nie pierdol z kradzeniem przez rząd.

    A skąd -- inflacja to przecież nie kradzież będąca efektem kompletnie
    nieudolnego populistycznego rządzenia nakierowanego na ubogich umysłow, tylko
    podatek :D.

    > Zatrzymali wybitnego działacza placformy bo ukradl 32 miliony z funduszy
    przeznaczonych na inwalidów i kaleki.

    Pewnie jak z Gawłowskim -- zatrzymają i po cichutku będą kombinować jak to
    wyciszyć. Albo w końcu coś trafili :DD

    > Polska to bogaty kraj, a złotówka to bardzo przyjemna waluta. I broń Boże żeby
    zamieniać ja na jakieś szwabskie ojro.

    Jak dla mnie to dla ciebie odpowiednią walutą byłby kartofel. Ale gdyby było
    euro, to nie zbiednielibyśmy (aż tak) bardzo.