  • Data: 2022-10-16 15:11:17
    Temat: Re: A nie mówiłem.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 16 Oct 2022 05:16:48 -0700 (PDT), w
    <435bd6eb-cb23-4c4d-b29d-137a2e727128n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > ak się 76 lat temu urodził się pierwszy z kilkunasto milionowego wyżu
    demograficznego a ostatni z wyżu urodził się w 1960 roku. To ja przewiduje że oni
    będą umierali mniej więcej w kolejności w jakiej się rodzili. Oczywiście drobne
    odchylenia będą. A jak ty przewidujesz. Umrą co ludzie czy będą żyli wiecznie?
    Pytanie pomocnicze. Każdy ma dziadków i rodziców. Ty też. Jeśli żyją to mieszkają pod
    mostem albo w lesie w ziemiankach? Chyba tak bo nie przewidujesz że zostaną po nich
    mieszkania albo domy.

    Umrą, ale i tak to nic nie pomoże twoim błędnym teoriom.
    Jedź do mniejszych miejscowości, zapytaj się ile z nich marzy o mieście
    (najlepiej dużym).

    Jak przystało na tępego pisowca ogarniasz tylko jedną zmienną.