  • Data: 2022-10-16 15:59:09
    Temat: Re: A nie mówiłem.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 16 października 2022 o 15:13:24 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Sun, 16 Oct 2022 05:16:48 -0700 (PDT), w
    > <4...@g...com>, Zenek Kapelinder
    demograficznego a ostatni z wyżu urodził się w 1960 roku. To ja przewiduje że oni
    będą umierali mniej więcej w kolejności w jakiej się rodzili. Oczywiście drobne
    odchylenia będą. A jak ty przewidujesz. Umrą co ludzie czy będą żyli wiecznie?
    Pytanie pomocnicze. Każdy ma dziadków i rodziców. Ty też. Jeśli żyją to mieszkają pod
    mostem albo w lesie w ziemiankach? Chyba tak bo nie przewidujesz że zostaną po nich
    mieszkania albo domy.
    > Umrą, ale i tak to nic nie pomoże twoim błędnym teoriom.
    > Jedź do mniejszych miejscowości, zapytaj się ile z nich marzy o mieście
    > (najlepiej dużym).
    >
    > Jak przystało na tępego pisowca ogarniasz tylko jedną zmienną.
    Tym co umra nic nie pomoże. Tu się zgodzę. Irytuje cię sytuacja o której piszę. To
    znaczy że jesteś z tych co im zmiany demograficzne finansowo zaszkodzą. Młodzi chcą
    do miasta. A ja bym jeszcze raz chciał do Ameryki. Mieszkań po zmarłych z wyżu
    wystarczy dla tych młodych z niżu i jeszcze trochę zostanie. Przy okazji zostanie w
    małych miastach i na wsiach nieruchomości nikomu niepotrzebnych. Sprzedawane będą za
    tyle ile ktoś będzie chciał zapłacić. A to szybciej wróży na gorce cenowej w ładnym
    miejscu 300 złotych za metr niz 5000.