    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 30 Sep 2017 05:59:24 -0700 (PDT)
    Subject: Re: A u mnie obudziły się duchy z przeszłości !!!!
    From: s...@g...com

    W dniu sobota, 30 września 2017 10:54:57 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:
    > Kiedyś pisałem o wymianie wkładu kominowego, bo coś było z nim nie
    > teges. Na końcy wiatr zabrał parasol i deszcz się wlewał.
    >
    > Wczoraj byli wymieniać wkład z kwasówki w kominie.
    > Okazało się, że na dole był trójnik, wyczystka i 2 metry rury. Na górze
    > musiał być może metr rury z ocynku z daszkiem i płytą kominową, rura
    > wpadła skorodowana i staa pod kątem blokując przepływ.
    > No a brakowało około 8m rury pomiędzy.
    >
    > Po prostu nie mam słów. Myślałem że stary wkład skorodował w połowie, bo
    > tak robiąc film telefonem nie było tego widać tam głębiej. No a
> [...]

    Z Twojego na nasze: Wykonawca co robil ci tez hydraulike wycial ci te 8m komina który
    kupiles i masz na fakturze ze bylo go oryginalnie 12m?

    Fakture na to masz?

    Kosztowało wiecej niz limit dla kradziezy? To zgłaszaj na policje :) I kup popcorn :)
    Kosztów nie ma, a przynajmniej gostek bedzie miał nauke ze spac spokojnie moze
    dopiero po przedawnieniu :)