  • 1. Data: 2017-09-30 10:54:53
    Temat: A u mnie obudziły się duchy z przeszłości !!!!
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    Kiedyś pisałem o wymianie wkładu kominowego, bo coś było z nim nie
    teges. Na końcy wiatr zabrał parasol i deszcz się wlewał.

    Wczoraj byli wymieniać wkład z kwasówki w kominie.
    Okazało się, że na dole był trójnik, wyczystka i 2 metry rury. Na górze
    musiał być może metr rury z ocynku z daszkiem i płytą kominową, rura
    wpadła skorodowana i staa pod kątem blokując przepływ.
    No a brakowało około 8m rury pomiędzy.

    Po prostu nie mam słów. Myślałem że stary wkład skorodował w połowie, bo
    tak robiąc film telefonem nie było tego widać tam głębiej. No a
    wyciągnęli mi kawałek trochę już zmęczonej rury i to tyle. Nowych weszło
    12m. Teraz na filmach widać wyraźnie gdzie się rury kończą ale
    subtelnie. Do głowy mi nie przyszło...

    Wiem kto to robił, firma istnieje i czy po 9-10 latach mógłbym mu
    jeszcze zarzucić oszustwo, wyłudzenie?

    To nie miało nic wspólnego z paragonami dla wykończeniowców. On mi robił
    też hydraulikę w miedzi. Nie chodzi o żadną gwarancję tylko o pojechanie
    z gościem. Czy takie coś można podciągnąć pod przestępstwo, zwykłe
    oszustwo? On się będzie bronił, ale to sąd oceni kto ma rację, a to że
    wyda na papugę już wystarczy.

  • 2. Data: 2017-09-30 11:00:39
    Temat: Re: A u mnie obudziły się duchy z przeszłości !!!!
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    Aha ale najśmieszniejsze jest jeszcze coś.
    Kilka razy był kominiarz z kulą i szczotką i nigdy nie zauważył, że nie
    ma wkładu na całej długości !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 3. Data: 2017-09-30 13:21:40
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 30 września 2017 10:54:57 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:
> [...]
    > z gościem. Czy takie coś można podciągnąć pod przestępstwo, zwykłe
    > oszustwo? On się będzie bronił, ale to sąd oceni kto ma rację, a to że

    po tylu latach? powie ci ze sam zepsułeś - i bedzie mial poswiadczenie twojego
    kominiarza ze nie zauważył zeby rury nie było :)

    nauczka ze pilnowac trzeba i milion fotek robic na bieżąco.

    b.

  • 4. Data: 2017-09-30 14:59:24
    Od: s...@g...com

> [...]
    > z gościem. Czy takie coś można podciągnąć pod przestępstwo, zwykłe
    > oszustwo? On się będzie bronił, ale to sąd oceni kto ma rację, a to że

    Z Twojego na nasze: Wykonawca co robil ci tez hydraulike wycial ci te 8m komina który
    kupiles i masz na fakturze ze bylo go oryginalnie 12m?

    Fakture na to masz?

    Kosztowało wiecej niz limit dla kradziezy? To zgłaszaj na policje :) I kup popcorn :)
    Kosztów nie ma, a przynajmniej gostek bedzie miał nauke ze spac spokojnie moze
    dopiero po przedawnieniu :)

  • 5. Data: 2017-09-30 22:23:52
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 30.09.2017 13:21, Budyń wrote:

    > po tylu latach? powie ci ze sam zepsułeś - i bedzie mial poswiadczenie twojego
    kominiarza ze nie zauważył zeby rury nie było :)

    Kiedyś było o facecie co miał "żonę" trans i się nie kapnął przez kilka
    lat. Coś w tym jeat :-)

    > nauczka ze pilnowac trzeba i milion fotek robic na bieżąco.

    To prawda.

  • 6. Data: 2017-09-30 22:29:17
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 30.09.2017 14:59, s...@g...com wrote:

    > Z Twojego na nasze: Wykonawca co robil ci tez hydraulike wycial ci te 8m komina
    który kupiles i masz na fakturze ze bylo go oryginalnie 12m?

    14 nawet miało być razem z podłączeniem wewnątrz.

    > Fakture na to masz?

    Wątpię.

    > Kosztowało wiecej niz limit dla kradziezy? To zgłaszaj na policje :) I kup popcorn
    :)

    Kosztowało, bo rury z kwasówki były droższe niż teraz po 100zł/mb komina.
    Myślę, że było to 150/mb

    > Kosztów nie ma, a przynajmniej gostek bedzie miał nauke ze spac spokojnie moze
    dopiero po przedawnieniu :)

    Właśnie chcę tak zrobić. Co wyjdzie to wyjdzie. Powiem mu tylko, że
    zgłaszam i nic od niego nie chcę. Chcę tylko żeby przed sądem odpowiedział.
    Pytanie ile wynosi przedawnienie. 10 czy 15?
    To było zwykłe oszustwo. Nawet nie fuszerka.

  • 7. Data: 2017-09-30 22:39:30
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 30.09.2017 13:21, Budyń wrote:

    > i bedzie mial poswiadczenie twojego kominiarza ze nie zauważył zeby rury nie było
    :)

    Ale kominiarz też widać idiota i to nie jeden, bo bywali różni.
    Wpuszczali szczotki, wybierali co tam spadło i dawali kartkę.

    Nie mam słów.

  • 8. Data: 2017-09-30 23:12:25
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 30 września 2017 22:39:33 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > Ale kominiarz też widać idiota i to nie jeden, bo bywali różni.
    > Wpuszczali szczotki, wybierali co tam spadło i dawali kartkę.

    abo kominiarz wie ze w stalowej nierdzewnej rurze jego usługi są potrzebne tylko
    dlatego, ze kwit jest potrzebny, bo tam sie nic nie dzieje.
    Włozył, wyciągnął, oporu nie stawiało - tak ma być :)

    b.

  • 9. Data: 2017-09-30 23:40:05
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

> [...]
    > Pytanie ile wynosi przedawnienie. 10 czy 15?
    > To było zwykłe oszustwo. Nawet nie fuszerka.

    Obawiam się, że niewiele tak zdziałasz. Możesz spróbować inaczej, od
    strony bezpieczeństwa. Miałem kiedyś podobny przypadek, choć branża
    inna. Nie dało się dogadać do momentu, w którym mogłem udowodnić
    zagrożenie zdrowia, wtedy rozmowa stała się zupełnie inna.
    Wszelkiej maści organy są niezwykle uczulone na tego typu doniesienia.
    Uważaj tylko, żeby nie skończyło się to dla Ciebie dużą inwestycją w
    komin :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 10. Data: 2017-10-01 01:52:28
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 30.09.2017 23:12, Budyń wrote:

    > abo kominiarz wie ze w stalowej nierdzewnej rurze jego usługi są potrzebne tylko
    dlatego, ze kwit jest potrzebny, bo tam sie nic nie dzieje.
    > Włozył, wyciągnął, oporu nie stawiało - tak ma być :)

    I to jest zagadka.