  • 1. Data: 2017-10-01 11:50:55
    Temat: AGD do zabudowy
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Grupa wprawdzie o budowaniu, ale Wy tu wszystko wiecie, więc się poradzę:
    przyszła pora na wymianę kuchni i wstępne typy sprzętu do zabudowy są takie:
    piekarnik Gorenje BO637E24X
    mikrofalówka Gorenje BM171A4XG
    płyta gazowa Bosch POH6B6B10
    Założenia są takie, żeby kolorystyka była czarna i raczej cenowo dół/środek.
    Poprzednio miałem piekarnik Gorenje i wszystko z nim było ok, więc stąd
    pomysł na tę niezbyt popularną u nas markę.
    Doradźcie, czy Gorenje/BOsch to będzie dobry wybór. Drugie pytanko, to
    czytam o mikrofalówkach bez talerza obrotowego i to mi się podoba. Nie
    znalazłem jeszcze wprawdzie takiej w wersji do zabudowy, ale jest też
    opcja, że mikrofalówkę kupimy wolnostojącą np. Panasonic NN-DF383BEPG
    Inverter.
    Jakie są Wasze opinie o mikrofalówkach bez talerza?
    Jacek

  • 2. Data: 2017-10-01 14:46:17
    Temat: Re: AGD do zabudowy
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 października 2017 11:50:57 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    > Inverter.
    > Jakie są Wasze opinie o mikrofalówkach bez talerza?

    Mam z boscha w zabudowie bez talerza. Cóż mogę powiedzieć - działa jak
    trzeba, z zalet to oczywiście łatwiejsze czyszczenie środka bo wszystko jest
    gładkie, nie ma obrotowych części etc. Z wad - nie widzę żadnych, no może
    poza chorą ceną (~1,8k). Ale z piekarnikiem do pary wygląda zajebiście :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2017-10-01 16:19:24
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 01.10.2017 o 14:46, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > poza chorą ceną (~1,8k). Ale z piekarnikiem do pary wygląda zajebiście :D

    Podrzuciłbyś link albo chociaż jaki to model?
    Jacek

  • 4. Data: 2017-10-01 18:33:51
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Posiadam takie coś https://m.oleole.pl/piekarniki-do-zabudowy/bosch-cmg
    6764w1.bhtml. 2 w 1. Nie widzę wad

  • 5. Data: 2017-10-01 19:04:42
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 października 2017 16:19:25 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > Podrzuciłbyś link albo chociaż jaki to model?

    Ja mam ten zestaw:

    https://www.ceneo.pl/25762021
    https://www.ceneo.pl/2296715

    Jeden nad drugim wygląda naprawdę świetnie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2017-10-01 19:18:51
    Od: "Pepe" <p...@x...pl>

    Adam Sz. wrote:

    > Ja mam ten zestaw:
    >
    > https://www.ceneo.pl/25762021
    > https://www.ceneo.pl/2296715
    >
    > Jeden nad drugim wygląda naprawdę świetnie :)

    Pokaz zdjecie

    Pozdr.
    Pepe

  • 7. Data: 2017-10-01 23:17:28
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-10-01 o 11:50, Jacek pisze:
> [...]
    > Inverter.
    > Jakie są Wasze opinie o mikrofalówkach bez talerza?

    A po ch.. mikrofalówka jak można np piekarnik parowy? Pewnie wyjdzie
    podobnie jak piekarnik + mikrowela razem

    --
    Pete

  • 8. Data: 2017-10-01 23:41:12
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 października 2017 19:18:56 UTC+2 użytkownik Pepe napisał:

    > Pokaz zdjecie

    Pepe.. Piter? Trollu złoty to ty, nie? :D I tak Cię nie stać więc po co
    ci zdjęcia - brandzlować się będziesz? :D

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2017-10-02 07:20:54
    Od: "Pepe" <p...@x...pl>

    Adam Sz. wrote:

    > Pepe.. Piter? Trollu złoty to ty, nie? :D I tak Cię nie stać więc po
    > co
    > ci zdjęcia - brandzlować się będziesz? :D

    Chory jestes.

    --
    Pozdr.
    Pepe

  • 10. Data: 2017-10-02 10:01:30
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 października 2017 07:35:03 UTC+2 użytkownik Pepe napisał:

    > Chory jestes.

    I pisze to osoba, która rozmawia na grupie sama ze sobą :D Sweet.

    --
    Adam Sz.