  • Data: 2015-07-28 08:55:52
    Temat: Re: Absurd - garaz obudowany blokiem
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    t...

    > A może to jakieś użytkowanie wieczyste? Jak to wtedy by wyglądało, jeśli
    > grunt byłby innego właściciela?

    Myślałem o tym, ale jeśli "właściciel" garażu jest użytkownikiem wieczystym
    to nikt inny nie dysponuje tą działką na cele budowlane - budowa
    czegokolwiek ponad taką działką jest niemożliwa.

    No chyba że prawnicy zrobili jakąś ekwilibrystykę i działką jest
    jednocześnie w dwóch użytkowaniach wieczystych jednym do wysokości 2,5m a
    innym powyżej. Załóżmy że to się udało jakoś formalnie rozwiązać to co z
    pozostałymi przepisami? Odległości budynków, ppoż, uniemożliwienie
    korzystania z własności?

    Nie podpisywałem umowy z ZUS :-)

    Pozdrawiam
    Ergie