  • Data: 2015-07-27 16:48:24
    Temat: Re: Absurd - garaz obudowany blokiem
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 27 Jul 2015 14:57:04 +0200, Ergie napisał(a):

    > W tekście pada słowo "własność" - ale by oznaczało że:
    > - nie może ponad garażem nic innego postawić - bo nie dysponuje
    > nieruchomością na cele budowlane. Do tego dochodzą kwestie odległości od
    > granicy, przepisy ppoż itd.

    A może to jakieś użytkowanie wieczyste? Jak to wtedy by wyglądało, jeśli
    grunt byłby innego właściciela?

    > Stąd moje przypuszczenie że to nie żadna "własność" tylko jakaś umowa
    > wieloletniego najmu - typu "jak sobie sam postawisz to możesz przez x lat
    > korzystać"* ale wtedy pojawia się inne pytanie - dlaczego nie została
    > wypowiedziana? _Każdą_ umowę można wypowiedzieć. Coś mi tu mocno nie pasuje
    > :-)

    Spróbuj wypowiedzieć umowę z ZUS ;)

    To chyba faktycznie wskazuje na użytkowanie wieczyste, a je regulują osobne
    przepisy. Właściciel praktycznie nie może takiej umowy wypowiedzieć, póki
    dzierżawca wywiązuje się z zapisów umowy, czyli m.in. regularnie płaci.

    Aż z ciekawosci chciałem sprawdzić klasyfikację tego gruntu w warszawskim
    geoportalu, ale chyba im serwer padł.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl