eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieAdam, Kris, Marek, Maniek, Andrzej, Budyń, Kaszpir, Bartek, Ghost i inni › Re: Adam, Kris, Marek, Maniek, Andrzej, Budyń, Kaszpir, Bartek, Ghost i inni
    From: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Adam, Kris, Marek, Maniek, Andrzej, Budyń, Kaszpir, Bartek, Ghost i
    inni
    Date: Mon, 31 Jan 2011 01:52:58 -0800 (PST)

    Kogutka nie uważam za trolla bo to co pisze często jest prawdą lub
    jest w tej prawdzie dużo prawdy ;)

    A że często te wypowiedzi nie pobają się ludziom którzy "żyją" z tych
    super "rozwiązań" lub sami wykosztowali się aby te super "inowacje"
    mieć we własnym domu czesto powoduje burzliwe reakcje ...

    Wiem bo sam to przechodziłem ...

    Na grupach jestem już od kilkunastu lat i bardzo często sam miałem
    mocno odmienne zdanie od innych i często nie uważałem że to czym
    wszyscy się podniecają i zachwalają ma sens ...
    Też byłem uważany na trolla ...
    Bardzo często na grupach , w gazetach mamy nachalny marketing ...
    Dodatkowo na grupach mamy mnóstwo "wypowiedzi" sprzedawców ,
    marketingowców i innych "fachowców" ...

    Są ludzie którzy mają płacone za to aby pisali opinie , i tworzyli
    "dobre opinie na temat marki" i itd ...

    Więc bardzo często ciężko "przebić" się przez osoby które reklamują
    swoje towary i nie chcą tracić potencjalnych klientów ...