  • 1. Data: 2011-01-31 09:31:37
    Temat: Adam, Kris, Marek, Maniek, Andrzej, Budyń, Kaszpir, Bartek, Ghost i inni
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Mam do was gorący apel.

    Proszę przestańcie karmić trolli typu kogutek czy papa
    bo w ten sposób z tej grupy robi się rynsztok.

    Zajrzałem na grupę zdrowie i tam są takie jatki są że
    tego się w ogóle nie da czytać,
    NIE KARMCIE TROLLI aby ta grua taką się nie staład

    Dlatego proszę ignorujcie ich, znudzi im się i wrócą
    z skąd przyszli.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 2. Data: 2011-01-31 09:40:38
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    >Proszę przestańcie karmić trolli typu kogutek czy papa
    >bo w ten sposób z tej grupy robi się rynsztok.

    co do papucostam zgoda. Ale kogutek jeszcze budzi nadzieje a ja niczym
    siłaczka niose oświecenie w lud ciemny :-))))

    b.

  • 3. Data: 2011-01-31 09:49:17
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >tego się w ogóle nie da czytać,
    >NIE KARMCIE TROLLI aby ta grua taką się nie staład

    >Dlatego proszę ignorujcie ich, znudzi im się i wrócą

    Z Papu costam nie dyskutuje z tej przyczyny ze nie potrafię zrozumiec o co
    mu chodzi- pisze on w niezrozumiałym dla mnie języku.
    Kogutek pisz zrozumiale tylko często bzdury, a poniewaz nie odpowiedział na
    kilka moich bezpośrednich pytań to wstrzymałem się z dyskusjami z nim do do
    czasu uzyskanie odpowiedzi.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-01-31 09:51:12
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >Mam do was gorący apel.

    >Proszę przestańcie karmić trolli typu kogutek czy papa
    >bo w ten sposób z tej grupy robi się rynsztok.

    A tak na marginesie sam odpowiedziałes chwilę temu na post Kogutka;)))

    Krzysiek

  • 5. Data: 2011-01-31 09:52:58
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    Kogutka nie uważam za trolla bo to co pisze często jest prawdą lub
    jest w tej prawdzie dużo prawdy ;)

    A że często te wypowiedzi nie pobają się ludziom którzy "żyją" z tych
    super "rozwiązań" lub sami wykosztowali się aby te super "inowacje"
    mieć we własnym domu czesto powoduje burzliwe reakcje ...

    Wiem bo sam to przechodziłem ...

    Na grupach jestem już od kilkunastu lat i bardzo często sam miałem
    mocno odmienne zdanie od innych i często nie uważałem że to czym
    wszyscy się podniecają i zachwalają ma sens ...
    Też byłem uważany na trolla ...
    Bardzo często na grupach , w gazetach mamy nachalny marketing ...
    Dodatkowo na grupach mamy mnóstwo "wypowiedzi" sprzedawców ,
    marketingowców i innych "fachowców" ...

    Są ludzie którzy mają płacone za to aby pisali opinie , i tworzyli
    "dobre opinie na temat marki" i itd ...

    Więc bardzo często ciężko "przebić" się przez osoby które reklamują
    swoje towary i nie chcą tracić potencjalnych klientów ...

  • 6. Data: 2011-01-31 10:43:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Kogutka nie uważam za trolla bo to co pisze często jest prawdą lub
    >jest w tej prawdzie dużo prawdy ;)

    Kogutek emocjonalnie nie wyrabia, ale nie on jeden, niektore postacie uznane
    tutaj za "powazniejsze" tez

  • 7. Data: 2011-01-31 11:10:35
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

> [...]
    .googlegroups.com...

    > Kogutek emocjonalnie nie wyrabia, ale nie on jeden, niektore postacie uznane

    Kto nie wyrabia emocjonalnie. Ja? wolne żarty. Spamerom i prawdziwym Polakom
    popuszczają zwieracze a nie mnie. Dla mnie to dobra zabawa. Patrze ja się
    miotają. Jak sami się wpieprzają na minę. Na dodatek przez siebie zastawioną.

  • 8. Data: 2011-01-31 11:16:02
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    janusz_kk1 <j...@o...pl> napisał(a):

    > Mam do was gor=C4=85cy apel.
    >
    > Prosz=C4=99 przesta=C5=84cie karmi=C4=87 trolli typu kogutek czy papa
    > bo w ten spos=C3=B3b z tej grupy robi si=C4=99 rynsztok.
    >
    > Zajrza=C5=82em na grup=C4=99 zdrowie i tam s=C4=85 takie jatki s=C4=85 =C5=
    > =BCe
    > tego si=C4=99 w og=C3=B3le nie da czyta=C4=87,
    > NIE KARMCIE TROLLI aby ta grua tak=C4=85 si=C4=99 nie sta=C5=82ad
    >
    > Dlatego prosz=C4=99 ignorujcie ich, znudzi im si=C4=99 i wr=C3=B3c=C4=85=
    >
    > z sk=C4=85d przyszli.

    Odpierdol się łaskawie od kogutka. Jak byś próbowal przyswoić 5% wiedzy jaką
    posiadam to w połowie drogi byś zszedł z powodu przegrzania mózgu. Nie mam nic
    przeciwko spamerom. Są potrzebni bo informują o nowych wyrobach i
    rozwiązaniach. Ale mają robić to uczciwie.

  • 9. Data: 2011-01-31 12:06:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ii65bb$b8f$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > popuszczają zwieracze a nie mnie. Dla mnie to dobra zabawa. Patrze ja się
    > miotają. Jak sami się wpieprzają na minę. Na dodatek przez siebie

    Wlasnie powyzej pokazales emocje, pewnie o tym nie wiesz.

  • 10. Data: 2011-01-31 12:07:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ii65li$c7s$1@inews.gazeta.pl...

    > Odpierdol się łaskawie od kogutka. Jak byś próbowal przyswoić 5% wiedzy
    > jaką
    > posiadam to w połowie drogi byś zszedł z powodu przegrzania mózgu.

    Hehehe, to sie nazywa sila spokoju.