  • Data: 2011-02-04 09:34:48
    Temat: Re: Adam, dawaj adres paneli - a na co te panele?
    Od: hk <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.02.2011 16:27, Maniek4 pisze:
    > TK

    A powiedzcie - te panele na podłogówkę to się nadadzą? Bo wszyscy
    podłogówkę zachwalają, tylko ja bym nie chciał płytek (oprócz kuchni i
    łazienki) bo w zimie cieplutkie i milutkie, ale latem to chyba nie bardzo?
    I jeszcze takie pytanie: jaka powinna być grubość podłogi pod podłogówkę
    żeby w łazience mieściły się wszystkie rury? Bo mi się wydaje że te 110
    to przez całą szerokość do pionów muszą przejść i nie wiem czy to się da
    z podłogówką skrzyżować. Kuje się strop? Mam z akermanów... Na projekcie
    na poddaszu mam cała podłogę =10cm. Rozmieszczenie
    sedesów/wanien/umywalek całkiem nie tak jak chcę (bo zmieniłem
    lokalizację dolnej łazienki żeby była pod górną a nie w drugim rogu
    domu) - to rura 110 gdzie?