  • 1. Data: 2011-02-01 15:27:25
    Temat: Adam, dawaj adres paneli jeszcze raz.
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

  • 2. Data: 2011-02-01 19:06:32
    Temat: Re: Adam, dawaj adres paneli jeszcze raz.
    Od: Adam <a...@g...com>

  • 3. Data: 2011-02-01 19:17:29
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    http://allegro.pl/sklep/7961611_kronotex

    THX

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2011-02-01 19:41:59
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Adam" <a...@g...com> wrote:

    > http://allegro.pl/sklep/7961611_kronotex

    Niezle ceny... wlasnie sie zastanawialem co polozyc na podloge na strychu...

    --
    Bartek

  • 5. Data: 2011-02-01 20:42:16
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 1 Lut, 20:41, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:

    > Niezle ceny... wlasnie sie zastanawialem co polozyc na podloge na strychu...

    Ja to klade wszedzie, od salonu, przez poddasze, do piwnicy :)
    Odporne nawet na goracy zar ktory wypada z kominka -> sprawdzone
    wczoraj - nie ma sladu :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2011-02-02 06:58:50
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...

    > http://allegro.pl/sklep/7961611_kronotex

    tzn, ze i tanie i dobre?

    --
    pozdr Z.

  • 7. Data: 2011-02-02 11:04:30
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 2 Lut, 07:58, "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>
    wrote:
    > Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:3c639943-c4ee-4cb1-b3e7-21327346bf2a@
    y36g2000pra.googlegroups.com...

    > tzn, ze i tanie i dobre?

    To jest krono group - czyli dokladnie to samo co kronopol, tyle ze na
    rynku Niemieckim i produkowane dla Niemcow. Gosc to z Niemiec
    sprowadza bezposrednio od producenta. Bardzo porzadne panele! Na
    kazdym pisze "made in germany" hehe ;-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 8. Data: 2011-02-02 13:38:44
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    W dniu 2011-02-02 12:04, Adam pisze:
> [...]
    > rynku Niemieckim i produkowane dla Niemcow. Gosc to z Niemiec
    > sprowadza bezposrednio od producenta. Bardzo porzadne panele! Na

    potwierdzam, też kupiłem do całego domu za doradą Adama.
    Są ładne, odporne na zarysowania, gorzej z upadkami przedmiotów (wypadł
    mi kiedyś z ręki śrubokręt i pozostał odprysk).
    Osobiście polecam.

    Krzysiek
    www.cashbook.pl

  • 9. Data: 2011-02-03 21:04:14
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Jeszcze adres podkladu pod panele.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2011-02-03 21:41:05
    Od: Adam <a...@g...com>

    cinews:ii98op$ooh$1@news.onet.pl...

    > Jeszcze adres podkladu pod panele.

    PIANOMAT - kupisz na allegro (choc w tym momencie nie widze) albo w
    sklepach KOMFORTu, szary - 3mm (jak masz podlogowke - jak nie to biez
    5mm :) W lepszych sklepach z panelami tez dostaniesz pewnie.
    pozdr.

    --
    Adam