  • Data: 2017-01-05 23:41:28
    Temat: Re: Agregat - kwity z ZE
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Podłaczałem już parę agregatów i nie slyszalem żeby były jakieś opory:)
    Przecież zawsze jest przed nim przełącznik "agregat-sieć",czy układ styczników.
    Przy przewożnych powinien byś ktoś z obsługi.Nie chodzi o to, że się agregat
    popsuje-choć może- ale go "obczyszczą".
    O dziwo-przy stacjonarnych nie było tego wymogu- musiał być tylko wyznaczony ktoś
    kumaty .O uprawieniach nie wspomnę.
    Nie wiem , jak jest przy dużych.Ja obsługiwałem tylko takie do 250 kW.
    Sa wewnętrzne przepisy- w kadym zakładzie inne.A znam duży zakład, że to szło na
    wariata..
    Trudno mi powiedzieć, jak u ciebie było z obsługą.Sądzę jednak że jak miałeś nóż
    na gardle, to nie miałeś nic przeciwko.Tak to działa...
    Pozdro.abomito