  • 41. Data: 2021-12-20 22:31:00
    Temat: Re: Agregat prądotwórczy Proton 3
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    działki grabie i szpadel zabierać do domu zrobił instalacje z fotowoltaika i
    wiatrakiem żeby pilnować żeby ktoś szpadla nie zajebał.

    > Pisałem że bogatemu nie ma co zabraniać a jak głupi na dodatek to nie ma sensu
    nawet próbować wytłumaczyc. Bo i tak nie zrozumie.

    Wiedziałem, że nie zrozumiesz co to perpetum mobile :] bo jesteś za głupi :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 42. Data: 2021-12-20 22:32:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 20 grudnia 2021 o 22:17:44 UTC+1 Jacek napisał(a):
    > Jak masz gaz z rury to żeby na gaz z rury pracował
    > Masz jakieś rozwiązanie na zasilanie gazem z rury silnika spalinowego?
    > Pomysł mi się podoba, tylko potrzeba zamiast gaźnika jakiś mieszalnik i
    > dawkowanie gazu z regulacją zależnie od obciążenia. No i żeby chałupy
    > nie wysadzić przy okazji, czyli jakiś dobrze działający zawór.
    > Jest jeszcze pytanie, czy wolno podłączać gaz z rury jakimś wężem, bo
    > rura na sztywno przy wibrującym silniku to kiepski pomysł.
    > Jacek
    Jakoś w samochodach wodór, gaz ziemny, gaz płynny, gaz drzewny podłączają i nie mają
    specjalnie oporów z użyciem węży elastycznych. Wiesz że acetylen od uderzenia może
    zacząć się rozkładać i spowodować pożar i wybuch a palniki łączy się gumowymi
    przewodami z butlami?

  • 43. Data: 2021-12-20 22:34:26
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.12.2021 o 22:20, LordBluzg(R) pisze:

    > Kiedyś jeszcze były takie motorufki z wentylatorem z tyłu :] Możnaby
    > takim kamperem nad jezioro, wyciongamy ten agregat na krypę i pływamy :]
    >
    > Po namyśle, KAMPER-AMFIBIA :) Heh, lecę patentować! :D

    Fju, fju, 330konny Diesel (grubo z tym agregatem polecieli)
    https://polskicaravaning.pl/dzial/239-prezentacje-po
    jazdow/artykuly/polaczenie-jachtu-i-kampera-niemozli
    we,52426

    Nocusz, już jest więc nici z patentu :/

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 44. Data: 2021-12-20 22:34:31
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 20.12.2021 o 22:25, nadir pisze:

    > Są giętkie węże to podłączenia kuchenek, te powinny się nadać.
    Ale kuchenka nie wibruje, tylko stoi spokojnie. Nie wiem, jak teraz, ale
    kiedyś w szkołach każde laboratorium chemiczne miało palniki Bunsena
    albo Meckera podłączane wężem gumowym do kurków gazowych. Teraz to nie
    wiem, czy tak wolno, bo wiadomo - bezpieczeństwo.
    Jacek

  • 45. Data: 2021-12-20 22:38:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 20 grudnia 2021 o 22:31:15 UTC+1 LordBluzg(R) napisał(a):
> [...]
    nawet próbować wytłumaczyc. Bo i tak nie zrozumie.
    > Wiedziałem, że nie zrozumiesz co to perpetum mobile :] bo jesteś za głupi :)
    To prawda że jak robili test na inteligencję to wyszło że numer buta masz większy od
    wyniku?

  • 46. Data: 2021-12-20 22:38:21
    Od: Jacek <k...@a...com>

> [...]
    może zacząć się rozkładać i spowodować pożar i wybuch a palniki łączy się gumowymi
    No dobra, to się węża nie boimy, ale co dalej? Są jakieś gotowe
    "gaźniki" na gaz ziemny?
    Jacek

  • 47. Data: 2021-12-20 22:39:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 20 grudnia 2021 o 22:35:15 UTC+1 LordBluzg(R) napisał(a):

> [...]
    > https://polskicaravaning.pl/dzial/239-prezentacje-po
    jazdow/artykuly/polaczenie-jachtu-i-kampera-niemozli

    Chyba z palantu.

  • 48. Data: 2021-12-20 22:42:02
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.12.2021 o 22:34, Jacek pisze:

> [...]
    > albo Meckera podłączane wężem gumowym do kurków gazowych. Teraz to nie
    > wiem, czy tak wolno, bo wiadomo - bezpieczeństwo.

    Taa szczególnie te kuchenki przesuwne na 4 nóżkach stojące na blacie :>

    Omatko boska, gdziejażyję? Gdziejażyję? Miliony instalacji w Polsce ma
    podłączoną butlę 11kg wężem przez reduktor.

    Se w google wpisz :>

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 49. Data: 2021-12-20 22:42:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 20 grudnia 2021 o 22:38:22 UTC+1 Jacek napisał(a):
> [...]
    przewodami z butlami?
    > No dobra, to się węża nie boimy, ale co dalej? Są jakieś gotowe
    Każdy parownik i inżektor od LPG będzie się nadawał.

  • 50. Data: 2021-12-20 22:44:40
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    nawet próbować wytłumaczyc. Bo i tak nie zrozumie.

    > To prawda że jak robili test na inteligencję to wyszło że numer buta masz większy

    Ten co robił test miał na imię Zenek i nie chciał czekać aż narty odepnę
    i zmierzył całość :] Wyszło dobrze, coś ok 200 ale że mam IQ 150 to by
    się nawet zgadzało :)
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>