eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRe: Agregat prądotwórczy na olej opałowy jako źródło ciepła › Re: Agregat prądotwórczy na olej opałowy jako źródło ciepła
  • Data: 2011-01-07 10:53:16
    Temat: Re: Agregat prądotwórczy na olej opałowy jako źródło ciepła
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości
    news:25427575-fd0e-46b0-b615-9ea274307b64@e20g2000vb
    n.googlegroups.com...
    On 7 Sty, 10:44, "Jan Werbinski" <j...@t...bez.maj.la> wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomościnews:4d26def8@news.home.net.pl...

    > Prądnica na korbę też zasili. Chodzi o jakość.

    Masz coś do jakości ?
    Czy Twój sprzęt komputerowy, jest sprzętem medycznym że potrzebujesz
    aż takiej jakości zasilania ?
    Sądzę, że agregat który pokazałem, po ustabilizowaniu obrotów silnika,
    zasiliłby spokojnie i Twoje komputery i komputery wszystkich Twoich
    sąsiadów w sporej okolicy - wszak 64kVA to nie licha moc.
    Patrząc na to, iż jest to zapewne zapas wojskowy to nie powinien
    grzeszyć jakością, bardziej obawiałbym się o silnik Andorii jak o
    przebieg napięcia z tego generatora.

    Nie wiem jak by Ci tu bez urazy powiedzieć, bo ludzie się obrażają jak się
    powątpiewa w ich kompetencje.

    Nie masz pojęcia na temat zasilania. Bladego pojęcia. Ani trochę.
    Jeśli chodzi o ekonomię, to jak wyżej.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/