  • 31. Data: 2021-12-05 22:19:59
    Temat: Re: Ahoj stara wiara
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2021-11-25 o 21:54, Janusz pisze:

    > Nawet gdybym chciał go odwiedzić to bym do niego nie trafił.

    Swego czasu był tak "przebiegły", że zamieszczał zdjęcia z kompletnym
    EXIF a w nim geolokalizacja, więc mogę podpowiedzieć gdzie to jest.
    Arogancka ignorancja bywa zgubna niestety.

    > To już ma kolejne, wtedy chyba już miał.

    Miał, miał.

    Pozdrowionka dla Pana Janusza.
    W okolicy lutego jak nie będzie niespodzianek, znów będę patrzył w Twoim
    kierunku. :-)

    TK

  • 32. Data: 2021-12-05 22:43:53
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2021-12-06 o 01:11, Collie pisze:

    > No to se pogadali prywatnie na Usenecie.
    > Jak to Mańki z Januszami. Nomen omen.

    Się ludzie od lat znają i ludzie gadają.

    Pozdro.. TK

  • 33. Data: 2021-12-05 22:54:04
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2021-12-05 o 23:20, Janusz pisze:

    > Ano, nie przyglądałem im się szczegółowo.

    Zwróciłem na to uwagę o czym zresztą mu powiedziałem przy okazji jakiejś
    dyskusji. Wiesz jaki Adam tu był. Jak go naszło to lubił się powymądrzać
    w każdym temacie a tu taki zonk człowieka z IT. Ale kto nie ma głupich
    wpadek?

    > No to zapraszam, pisz na priva :)

    Dziękuję z góry, ale ponownie pozdrowię Cię wzrokiem. Pojadę jak zwykle
    na tydzień pewnie to i czasu mało na inne rzeczy. Wiesz jak to jest,
    kiedy czekasz na coś cały rok i czas Cię ogranicza.. A Ty na nartach nie
    jeździsz to i na stoku się nie spotkamy.

    Pozdrowionka TK

  • 34. Data: 2021-12-05 23:20:35
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    --
    Janusz

  • 35. Data: 2021-12-06 01:11:03
    Od: Collie <p...@b...pl>

  • 36. Data: 2021-12-07 22:38:19
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-12-05 o 22:54, maniek4 pisze:

> [...]
    > dyskusji. Wiesz jaki Adam tu był. Jak go naszło to lubił się powymądrzać
    > w każdym temacie a tu taki zonk człowieka z IT. Ale kto nie ma głupich
    Życie, pewnie o tym zapomniał albo nie pomyślał. Ja i tak go nie
    nawiedzę bo nie jeżdżę
    w tamte rejony.

    > Dziękuję z góry, ale ponownie pozdrowię Cię wzrokiem. Pojadę jak zwykle
    Pamietaj, dobra kawa zawsze czeka :)
    > na tydzień pewnie to i czasu mało na inne rzeczy. Wiesz jak to jest,
    > kiedy czekasz na coś cały rok i czas Cię ogranicza.. A Ty na nartach nie
    > jeździsz to i na stoku się nie spotkamy.
    Jak skręciłem nogę w dzieciństwie to się wyleczyłem z nart.
    Z dzieciakami na sankach jeżdżę, może w tym roku śniegu będzie więcej to
    się da
    bo ostatnio za mało na sanki było na górce niedaleko mnie.

    --
    Janusz

  • 37. Data: 2021-12-08 21:13:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    .
> [...]
    > dyskusji. Wiesz jaki Adam tu był. Jak go naszło to lubił się powymądrzać
    > w każdym temacie a tu taki zonk człowieka z IT. Ale kto nie ma głupich

    Ale o co chodzi?
    Adam od chyba początku pod własnym nazwiskiem pisywał, nie ukrywał swojej tożsamości
    Po co zdjęcia badać, w gogle przecież jego adres wyskakuje po wpisaniu nazwiska.
    Widocznie nie zależało mu na ukrywaniu/maskowaniu tego.

  • 38. Data: 2021-12-08 21:39:04
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-12-08 o 21:13, Kris pisze:
> [...]
    > Po co zdjęcia badać, w gogle przecież jego adres wyskakuje po wpisaniu nazwiska.
    > Widocznie nie zależało mu na ukrywaniu/maskowaniu tego.

    Też mi się tak wydaje.

    --
    Janusz

  • 39. Data: 2021-12-08 21:47:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 6 grudnia 2021 o 01:11:07 UTC+1 Collie napisał(a):

    > No to se pogadali prywatnie na Usenecie.
    > Jak to Mańki z Januszami. Nomen omen.
    >

    > --
    > Tu jest Usenet - tu się nie dyskutuje, tu się walczy.
    A chuj collie ....... .

  • 40. Data: 2021-12-09 07:06:07
    Temat: Re: Ahoj kogutku!
    Od: Runt <t...@s...prv>

    W dniu 2021-12-08 o 21:47, ZŁAMAS* Zenek Kapelinder kwiczy:

    > A chuj collie ....... .

    DO BUDY PSI BĘKARCIE! DO BUDY PSYCHOLU! DO BUDY CWELU!*

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!