  • Data: 2022-10-27 20:14:42
    Temat: Re: Akumulator jako źródło zasilania.
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znowu debilu i oszuście i pijaku, bo każdy oszust to pijak, kłamiesz. Akumulator
    jako kupiłem według dokumentacji przy rozładowywaniu 80% ma minimum dwa tysiące cykli
    i zostaje mu 80% pojemności.

    Srości. Chuj, sam się przekonasz po 2 latach :]
    Bo jesteś oszustem. Liczysz całą pojemność do rozładowania a tutaj nagle
    ci się zrobiło 80% :]

    Przy rozladowywaniu do 50% 4-6 tysięcy cykli.

    I co? 50% będziesz go doił? To cie się bilans nie zgodzi, debilu i chuj
    szczeli wyliczenia :]

    > Jak pracuje jako buforowy to 12-20 lat w zależności od producenta. I tez wtedy
    zostaje mu 80% pojemności. Dlatego jest idea żeby pracował w łagodnych warunkach a
    on odpłaci za to kilkunastoma latami pracy.

    Wiesz co to praca buforowa a praca w cyklach?

    Inna sprawa, linka do ceny prądu dostałeś. Teraz odpowiedz:

    Skoro średnia w Łodzi ROCZNA na zakup prądu od energetyki wynosi 1800zł
    to nachuj inwestować w akumulator <2000zł?

    Trzeba mieć zryty łeb.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>